تاریخ : 18 سپتامبر 2016 - 14:34 - شناسه خبر : 16932 اخبار شهرستان، اسلایدشو، با نماینده مجلس، عکس، گزارش تصویری

دکتر دهقانی میزبان خبرنگاران پارلمانی؛

بازدید خبرنگاران پارلمانی از میبد+ گزارش تصویری

جمعی از خبرنگاران پارلمانی طی سفری سه روزه ضمن بازدید از برخی اماکن صنعتی، تاریخی و گردشگری شهرهای میبد، اردکان، یزد و مهریز با برخی مسئولان شهرستانی و استانی از جمله شهرداران این شهرها و استاندار یزد دیدار داشتند.

به گزارش صدای میبد: دکتر دهقانی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی میزبان تعدادی از خبرنگاران مجلس شورای اسلامی در شهرستان میبد بود.

جمعی از خبرنگاران پارلمانی طی سفری سه روزه ضمن بازدید از برخی اماکن صنعتی، تاریخی و گردشگری شهرهای میبد، اردکان، یزد و مهریز با برخی مسئولان شهرستانی و استانی از جمله شهرداران این شهرها و استاندار یزد دیدار داشتند.

دکتر دهقانی در این دیدار ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به خبرنگاران با تاکید بر اتحاد و انسجامی که بین دو شهرستان و اردکان از قدیم وجود داشته است به حس بالای اعتماد که در بین مردم وجود دارد اشاره کرد و آن را عاملی برای مشارکت در کارهای صنعتی و سرمایه گذاری در کارخانه ها و مراکز تولیدی دانست.

وی ادامه داد: این عامل باعث شده تا تعدادی زیادی از مردم در واحدهای تولیدی دو شهرستان مشغول به فعالیت شوند و علاوه بر رفع مشکل بیکاری در شهرستانهای نامبرده در حدود ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر از مردم دیگر شهرستانها نیز به این دو شهرستان مهاجرت کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در میبد ۷۰۰هکتار بافت تاریخی و قدیمی وجود دارد هم و غم مدیران این شهرستان را حفظ و مرمت بافت عنوان کرد و افزود: ساختمانی که الان درآن حضور داریم(هتل گلشن) در زمانی که نقیبی زاده شهردار فعلی میبد فرماندار بودند خریداری و مرمت شده و اکنون مورد استفاده قرار می گیرد و این روالی است که خوشبختانه فلاح فرماندار فعلی شهر آن را دنبال می کند.

در پایان این جلسه دکتر دهقانی به خبرنگاران حاضر هدیه ای را به رسم یادبود به آنها اهدا نمود و نسخه ای از کتاب سیمای باستانی میبد را به دکتر تابش هدیه نمود.

لازم به ذکر است خبرنگاران خانه ملت، خبرگزاری تسنیم، فارس، شبستان، ایسنا، روزنامه شرق، روزنامه جهان اقتصاد، باشگاه خبرنگاران، روزنامه ایران، خبرنگاری ایرنا، روزنامه وقایع الاتفاقیه، سایت عصر ایران از میبد بازدید داشتند.dsc_6608 dsc_6619 dsc_6642 dsc_6645 dsc_6650 dsc_6651 dsc_6658 dsc_6673 dsc_6680 dsc_6681 dsc_6690 dsc_6696 dsc_6712 dsc_6720 dsc_6725 dsc_6735 dsc_6768 dsc_6789 dsc_6800 dsc_6810 dsc_6814 dsc_6834 dsc_6844 dsc_6850 dsc_6856 dsc_6859 dsc_6872 dsc_6877 dsc_6899

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. حجاب بعضیا افتضاحه و درو از شان میبد. آقای دکتر لطفا حواستون باشه. میبدما، اگه اجازه داری این کامنت رو چاپ کن!

  2. با سلام

    نه به بنده نه به شما و نه به هبچکس دیگه ای ربطی نداره که حجاب مردم چطوری باشه شما خودتون روی شخصیت خودتون کار کنید که نگاه پاک داشته باشید

    این همه مسایل مهم تر از این حرف های متحجرانه وجود دارد

    به قول سخن کورش بزرگ :

    مردی از کوروش کبیر پرسید: چرا زنان شما حجاب ندارند ؟!

    کوروش کبیر فرمود: حجابِ زنان ما پلکهای مردان ماست.

    شما به حجاب چشمای خودتون رسیدگی کنید لطفا به جای اینکه توی یه همچین سایت بزرگ خبری درباره شهرستان میبد این حرف کودکانه رو بزنید و مسایل حاشیه ای رو ترویج بدید

    با سپاس از خواهران خبر نگار شهرستان میبد با سپاس از برادران عزیزم در نشر اخبار شهرستان میبد و ستاد خبری صدای میبد

    سپاس

  3. برادر یا خواهر با نام میبدی
    اولا که بنظر نام میبدی برازنده شما نیست؛ چون میبدی باشی و اینها حرفها را بزنی، بعید است.
    در ثانی، خیلی هم مهم است که حجاب بقیه چطور باشد، شما بهتر است بجای ارجاع دادن به کوروش کبیر(که البته ایشان را نیز قبول داریم)، به ائمه اطهار و مولای متقیان استناد کنید.
    امام علی (ع) میفرماید: من علی، از سلام کردن به زنان جوان واهمه دارم (نقل به مضمون)؛
    آنوقت نظر شما برادر/خواهر دراین باره چیست؟
    اصلا تا کنون درباره واجب بودن امر به معروف و نهی از منکر فکر کرده ای؟ یا اصلا همفکرانت گذاشته اند که فکر کنی؟؟
    آیا میدانی اینها اصل و اساس است و چیزهایی که تو بدنبالش هستی حاشیه است؟
    در پایان ضمن احترام فراوان به سایت جدیدالتاسیس (نسبت به بقیه سایتهای میبد منظورمه) صدای میبد، به شما عزیز دل خطر نشان میکنم که سایت صدای میبد در ابتدای راه است و انچنان هم که شما گفتی نیست، الکی هندونه زیر بغل کسی نذار که به زور مطلبت رو چاپ کنند.
    صدای میبد، ضمن تشکر ، لطفا برای دفاع از حقوق بازدیدکنندگان، این کامنت را چاپ کن.

  4. سلام. احمد آقا ما تاکنون فقط کامنت هایی که حاوی مطالب ضد نظام و ضد اخلاق باشد منتشر نمی کنیم و بیش از ۹۰ درصد نظرات بینندگان را تایید می کنیم.

  5. صدای میبد: فدائی داری 🙂

  6. تابش اینجا چچی مگه؟

  7. احمد آقا وضع حجاب این هایی که من دیدم که خیلی خوبه. شما برو اول خودتو اصلاح کن.

  8. مولایی فر جان:
    کاش به همون قسمت اول فامیلت مراجعه میکردی (مولا) و بعدش این کامنت رو مینوشتی.
    اولا بنده گفتم بعضیاشون و نه همشون، در ثانی در شهر میبد بودن یک بدحجاب هم خیلیست.
    ممنون از صدای میبد که قراره این کامنت رو چاپ کنه 🙂

ارسال نظر