تاریخ : 19 سپتامبر 2016 - 8:49 - شناسه خبر : 16975 اخبار استان، حوادث

سرقت مقداري طلا از طلافروشي در يزد/ پليس با جديت به دنبال سارقان است

بر اساس بررسی هاي به عمل آمده توسط ماموران، به نظر مي رسد حدود ساعت دو و نيم عصر دیروز، شاگرد مغازه زرگری بعد از تعطيلي مغازه و زماني كه قصد سوار شدن خودرو را داشته است از سوي سارقان به حاشيه پاركينك كه بسيار خلوت بوده انتقال و به قتل مي رسد.

گروه استان ها- یزد- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، از سرقت  یک مغازه زرگری در محدوده بازار شهرستان یزد  و قتل شاگرد اين مغازه خبر داد و گفت: پیگیری این موضوع از سوی کارآگاهان پلیس با جديت در دست اقدام است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدرضا مزیدی” درباره جزئيات اين خبر گفت:  در پي اعلام يك فقره سرقت از مغازه طلافروشي در بازار زرگري يزد، بلافاصله ماموران جهت بررسي موضوع به محل مراجعه كردند.
مزيدي افزود: بر اساس بررسی هاي به عمل آمده توسط ماموران، به نظر مي رسد حدود ساعت دو و نيم عصر دیروز، شاگرد مغازه زرگری بعد از تعطيلي مغازه و زماني كه قصد سوار شدن خودرو را داشته است از سوي سارقان به حاشيه پاركينك كه بسيار خلوت بوده انتقال و به قتل مي رسد.
سرهنگ مزيدي ادامه داد: سارقان بعد از قتل، با استفاده از کلید مغازه به سرقت مقاديري طلا اقدام كردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد در پايان خاطر نشان كرد: موضوع توسط کارآگاهان پلیس با جدیت در حال بررسی است كه اطلاعات تكميلي متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.

ارسال نظر