تاریخ : 25 سپتامبر 2016 - 13:21 - شناسه خبر : 17109 اخبار استان

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون و کار:

شناسایی قریب سه هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان یزد

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به شنشایی دو هزار و ۸۹۷ کودک بازمانده از تحصیل در این استان، یزد را از این لحاظ جزو استان‌های انتهایی در رده‌بندی کشور دانست.

“سید حسین سالاری” در نشست شناسایی  فرزندان بازمانده از تحصیل که با هدف بازگرداندن آنان به چرخه تحصیل با حضور کارشناسان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان برگزار شد، در خصوص این خبر تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده در سطح کشور، تعداد ۳۵۱ هزار و ۸۲۸ نفر فرزند بازمانده از تحصیل شناسایی شده‌اند که از این تعداد، سهم استان یزد دو هزار و ۸۹۷ نفر است و خوشبختانه استان یزد در رتبه‌بندی شناسایی این گونه افراد، در رده های انتهایی در سطح کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که مسئولیت اجرای این طرح در سطح کشور با ادارات کل بهزیستی استان‌هاست، خاطرنشان کرد: تسریع در انجام طرح مذکور با نظارت ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خواسته های وزارت متبوع است.

“محبوبه داورانی” کارشناس اجتماعی اداره کل بهزیستی استان نیز در این نشست اظهار کرد: در خصوص بررسی موضوع مربوط به فرزندان بازمانده از تحصیل باید دستورالعمل و اعتبار لازم جهت اجرای طرح از سازمان مرکزی بهزیستی کشور اعلام شود تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد فرزندانی بازمانده از تحصیل در استان نباشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر