تاریخ : 1 اکتبر 2016 - 19:52 - شناسه خبر : 17242 اخبار شهرستان، اسلایدشو

سخنگوی شورای شهر میبد در گفتگو با صدای میبد؛

مرد ادب و اخلاق از شهرداری میبد خداحافظی کرد/ مهندس زارعی سرپرست جدید شهرداری میبد شد

مسئولین شهرستان از جمله حضرت آیت الله اعرافی، دکتر دهقانی نماینده مجلس، فلاح فرماندار و رئیس و اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای ابقای ایشان انجام دادند که جا دارد در اینجا از این عزیزان تشکر کنیم.

به گزارش صدای میبد: در پی استعفای مهندس نقیبی زاده شهردار میبد به علت قانون ممنوعیت استفاده از بازنشستگان داوود دهقانی سخنگوی شورای شهر میبد در گفتگو با خبرنگار صدای میبد گفت: شورای شهر میبد آقای مهندس نقیبی زاده را به عنوان گزینه خود انتخاب کرده بود که ایشان خدمات بسیار ارزنده ای و زیربنایی را در مدت زمان کوتاه با توجه به بحران مالی که اکثر شهرداری کشور درگیر آن بوده و هستند انجام دادند که در آینده نزدیک به اطلاع مردم خواهیم رساند. از جمله زمین ساختمان شهرداری و پارک های مختلف و …که برای شهرداری میبد اخذ شد که در خبر تکمیلی اعلام خواهیم کرد.

متاسفانه با توجه به قانونی که مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت امسال در مورد ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به تصویب رسیده بود، مهندس نقیبی زاده شامل این قانون شدند و نهایتاً باتوجه به انعکاس این موضوع مهندس نقیبی زاده استعفای خود را ارائه کردند.

وی ادامه داد: مسئولین شهرستان از جمله حضرت آیت الله اعرافی، دکتر دهقانی نماینده مجلس، فلاح فرماندار و رئیس و اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای ابقای ایشان انجام دادند که جا دارد در اینجا از این عزیزان تشکر کنیم.

دهقانی ادامه داد: روحیه ایشان طوری بود که با تمامی مسئولین شهرستان و استان همکاری داشتند. مهندس نقیبی کوله باری از تجربه برای شهرستان بودند. شورای شهر برخلاف میل باطنی خود مجبور شد که استعفای ایشان را بپذیرد و طبق قانون سرپرست انتخاب کنند. که با رای گیری مهندس زارعی معاونت شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب نمودند.

وی گفت: شورای شهر میبد نسبت به انتخاب شهرداری که مانند مهندس نقیبی زاده در خور شأن مردم باشد و بتواند پیرو و ادامه دهنده مسیر نقیبی زاده و شهرداران گذشته شهرستان باشد  تمام تلاش خود را خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. خیلی بد شد

    واقعا حیف شد تازه داشت میبد رنگ و رو میگرفت

    خدا لعنت کنه باعث و بانیش

  2. آقای نقیبی واقعا مرد بزرگی است. از اخلاق و ادبشان هر چه بگویید کم است.

  3. من بعنوان یک میبدی که راستش چیزی از ایشون ندیدیم و شرایط و اوضاع میبد همانند دو سه سال گذشته است؛ ضمنا شهرداری علاوه بر “مرد ادب و اخلاق” ، به “مرد کار و تلاش” هم نیاز داره.
    بهرحال، از زحمات ایشان تشکر میکنیم، انشالله که فرد شایسته تری جایگزین ایشان بشه و ضمنا، لازم است تا شورای شهر با این فرد همکاری بیشتری را داشته باشد.

  4. ببخشید احتمالا شما چشماتون مشکل داره و هر چه خودتون می خواهید می بینید.

  5. خوب شد رفت بنده خدا…آب می خورد می گفتند چرا آب می خوره؟ اگر سفری می رفت چرا این سفر رفته؟ چیزی که من دارم می بینم تا چند سال آینده هیچ مدیری تو میبد مسئولیت رو به دوش نمی گیره.

  6. مولایی فرجان
    فکر کنم شما عینک خوش بینی دادن بهتون بالاجبار که چیزهایی که اونا میخوان رو ببینید و البته مجبورتون کردن که خوب ببینید 🙂
    در بیار اون عینکو عزیز من!!
    خیلی قشنگ گفتی آخرش : ما که داریم با چشم خودمون هرچی میخوایم میبینیم، پس مشکل از شماست که عینک دارید 🙂
    صدای میبد حق چاپ کامنت و دفاع از خود رو بهمون بده و چاپ کن این کامنت رو لطفاً

  7. مخاطب گرامی جناب آقای احمدرضا سلام. صدای میبد برخلاف دیگر رسانه های شهرستان که بسیاری از کامنتها را سانسور می کنند هرگز دست به چنین حرکتی مگر اینکه کامنت حاوی مطالب افترا و توهین باشد نمی زند.

  8. فدایی داری صدای میبد

  9. با سلام
    خداکنه اعضای محترم شورای شهر با دقت بیشتری برای انتخاب شهردار آینده تصمیم بگیرن!!!!
    که مجبور نباشن مرتباً شهردار رو عوض کنن.
    اینجوری باشه شهر از نظر زیبایی و … به جایی نمیرسه.

ارسال نظر