تاریخ : 5 اکتبر 2016 - 15:06 - شناسه خبر : 17385 اسلایدشو، ایران و جهان

کشته شدن ۱۲ تروریست در درگیری مسلحانه در منطقه مرزی کرمانشاه (+عکس)

تعداد تروریست‌ها که شامل ۱۲ نفر از اعضای یکی از گروه‌های تروریستی الحادی و شرور منطقه بودند، همگی به هلاکت رسیدند. در جریان این درگیری سه رزمنده ایرانی نیز مجروح شدند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه روز گذشته از «انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی و هلاکت ۱۲ تن از اشرار مسلح» خبر داد.

«العالم» نخستین تصاویر مربوط به این درگیری‌ها را که در کرمانشاه به وقوع پیوسته است، منتشر کرد و نوشت: منابع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارش کردند که این درگیری در حوالی ظهر دیروز در منطقه مرزی ازگله روی داد و طی آن عناصر تروریستی که قصد ورود به خاک کشور را داشتند با هوشیاری و اشراف نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی روبرو شدند و از ورود به خاک میهن اسلامی بازماندند.

درگیری سپاه و تروریست ها (+عکس)

تعداد تروریست‌ها که شامل ۱۲ نفر از اعضای یکی از گروه‌های تروریستی الحادی و شرور منطقه بودند، همگی به هلاکت رسیدند و مقادیر قابل توجهی سلاح و اسناد مرتبط با آنها ضبط شد. در جریان این درگیری سه رزمنده ایرانی نیز مجروح شدند.

به نوشته العالم، نیروهای نظامی و امنیتی به همراه عقاب‌های هوانیروز ارتش ایران اسلامی در این اقدام قاطع، طی یک همکاری به‌هنگام موجب ناکامی تروریست‌ها شدند.

درگیری سپاه و تروریست ها (+عکس)

در ماه‌های گذشته نیز چندین مرتبه گروهک‌های تروریستی مختلف قصد تجاوز به خاک ایران را داشتند که با هوشیاری به‌موقع و اشراف اطلاعاتی نیروهای نظامی و امنیتی و با دادن تلفات قابل توجهی ناکام ماندند.

العالم همچنین نوشته است: در این میان، نقش مردم منطقه و کردهای غیور و مرزداران سرافراز ایران اسلامی در همکاری با سربازان سپاه اسلام، ستودنی و قابل ستایش است.

درگیری سپاه و تروریست ها (+عکس)
درگیری سپاه و تروریست ها (+عکس)

کشته شدن 12 تروریست در درگیری مسلحانه در منطقه مرزی کرمانشاه (+عکس)

نظرات ارسال شده

  1. خدا لعنتشون کنه که قصد تجاوز به این کشور رو دارن
    و خدا قوت به سربازان گمنام امام زمان(عج)

ارسال نظر