تاریخ : 6 اکتبر 2016 - 7:59 - شناسه خبر : 17395 اخبار استان

هشداراستاندار یزدبه سایتهای دروغ پرداز:

دریا با چند کاسه آب آلوده کثیف نمی شود/دروغ و فریب و تفرقه همواره نفرت انگیز است/محتوای سایتهای دروغ پردازموجب لطمه به خدمتگزاران نمی شود

دروغ و فریب و تفرقه همواره نفرت انگیز است، این سایت ها مخاطب ندارند و محتوای آنها نیز موجب لطمه به خدمتگزاران نمی شود.

 استاندار یزد گفت: امسال اعتبارات قابل توجهی برای بسترسازی طرح های جاده ای، ریلی، راه، مجتمع های آبرسانی و دیگر زیرساخت ها به استان اختصاص یافته که تحقق این اعتبارات و جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری با جدیت در حال پیگیری است.

سیدمحمد میرمحمدی روزچهارشنبه در نشست با بخشداران استان یزد افزود: با وجود توجه ویژه دولت به تامین اعتبارات طرح ها، باید برای جذب سرمایه گذاری در استان بیشتر تلاش شود، تا کمبود اعتبارات دولتی با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی جبران شود.
وی گفت: اقتصاد دولتی مانع پیشرفت می شود از این رو دولت به بخش خصوصی میدان داده و از مدیریت، خلاقیت و فناوری پشتیبانی می کند.
میرمحمدی گفت: سیاست دولت در کشور و استان ها سرعت بخشیدن به کار و افزایش کیفیت اجرای طرح هاست .
وی همچنین دربارۀ برخی مطالب منتشر شده در سایت های غیرمجاز و درو غ پرداز با بیان این که دریا با چند کاسه آب آلوده کثیف نمی شود، یادآور شد: دروغ و فریب و تفرقه همواره نفرت انگیز است، این سایت ها مخاطب ندارند و محتوای آنها نیز موجب لطمه به خدمتگزاران نمی شود.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل مسئولان با گروه های مختلف به ویژه احزاب سفارش کرد و افزود: صاحبان فکر و اندیشه زمینۀ رشد را فراهم می کنند و تعامل با احزاب برای رشد و آگاه سازی مردم مؤثر است.
میرمحمدی همچنین مشارکت آحاد مردم در سرشماری نفوس و مسکن را زمینه ساز توسعه دانست و از دستگاه ها و آحاد جامعه خواست در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند.
وی همچنین از بخشداران خواست برای اعزام زائران عتبات عالیات در اربعین آماده باشند و زمینه حضور آنان در اربعین فرآهم کنند.
در این نشست بخشداران مشکلات حوزۀ مدیریتی خود را مطرح و راهکارها و پیشنهادهایی برای برون رفت از این مشکلات بیان کردند .

تابناک

 

ارسال نظر