تاریخ : 6 اکتبر 2016 - 8:03 - شناسه خبر : 17398 اخبار استان

سوگواره بصیرت عاشورایی در ۵۳ بقعه متبرکه و امامزاده استان یزد برگزار می شود

با توجه به ظرفیت های تبلیغی مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم ، روحانیون با حضور در ۱۵ مدرسه و به صورت کلاس به کلاس به تبین و ترویج معارف دینی و ارتقای سطح معرفتی داش آموزان خواهند پرداخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۵۳ بقعه متبرکه و امامزاده در استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده صبح امروز سه شنبه ۱۳ مهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت : ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی تا سیزدهم ماه محرم در ۵۳ بقعه متبرکه استان برگزار خوهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به حضور مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم در این طرح افزود:  ۱۹ نفر از مبلغینی که دوره های تخصصی  حوزه علمیه قم را در سطوح ارشد و دکتری گذرانده اند در راستای برپایی ۱۳ خیمه ی معرفت جهت تبلیغ چهره به چهره و مشاوره دینی در امامزادگان استقرار خواهند داشت.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های تبلیغی مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم ، روحانیون با حضور در ۱۵ مدرسه و به صورت کلاس به کلاس به تبین و ترویج معارف دینی و ارتقای سطح معرفتی داش آموزان خواهند پرداخت.

وی همچنین با اشاره به وجود موقوفات روضه خوانی حضرت سید الشهدا (ع) تاکید کرد: اجرای نیات واقفین خیر اندیش یکی از اصلی ترین رسالت های این اداره در ماه محرم و ضفر است.

441589

ارسال نظر