تاریخ : 9 اکتبر 2016 - 12:55 - شناسه خبر : 17591 اخبار شهرستان، اسلایدشو، فرهنگی

اختصاصی صدای میبد/در شب شام غریبان امام حسین(ع) صورت می گیرد؛

اجرای گروه سرود امامزاده میرشمس الحق در حضور مقام معظم رهبری

گروه سرود ولایت امامزاده میرشمس الحق شب شام غریبان و با حضور رهبر معظم انقلاب به اجرا سرود خواهد پرداخت.

به گزارش صدای میبد: گروه سرود ولایت امامزاده میرشمس الحق شب شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) به اجرا سرود خواهند پرداخت.

بهشتی زاده مربی گروه سرود ولایت امامزاده میرشمس الحق در گفتگو با خبرنگار صدای میبد گفت: در این مراسم قرار است «سرود لبیک یا حسین»، «لبیک یا شهید» و «سرود شهید» به صورت مداحی اجرا کنیم.

وی ادامه داد: پس از بازگشت از برنامه ای که در حضور رهبری داریم به مشهد اردهال خواهیم رفت و در سه امامزاده برنامه خواهیم داشت. پس از آن نیز در امامزاده آقاعلی عباس به اجرا خواهیم پرداخت.

حبیب بهشتی زاده همچنین اضافه نمود: از طرف صدا و سیما کشور نیز هماهنگ شده که برای ضبط کلیپی تحت عنوان «ولایت و شهدا» به امامزاده میرشمس الحق بیایند.

وی با اشاره به اینکه در سفر به تهران ۸۰ نفر گروه سرود ولایت را همراهی می کنند گفت: مجموع کسانی که در گروه سرود امامزاده میرشمس الحق همکاری می کنند ۱۶۰ نفر هستند که از این تعداد نیمی در سفر به بیت رهبری حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: قول مساعدی که از بیت مقام معظم رهبری گرفته ایم مابقی دوستان نیز در آینده نزدیک در دیداری جداگانه ای با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت.

بهشتی زاده همچنین خاطرنشان ساخت: کسانی که در گروه سرود با ما همکاری می کنند از سنین ۹ تا ۱۵ ساله هستند.

گفتنی است گروه سرود امامزاده میرشمس الحق به مدت ۴ سال است که با اجرای سرود در زمینه های مذهبی در شهرستان فعالیت دارد.  این گروه در دو سال پی در پی به مدت ۴ روز در مشهد الرضاء و به دعوت آستان مقدس رضوی به اجرای برنامه پرداخته اند.

خبرنگار: الیاس دهقانی فیروزآبادی

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. ماشالله

ارسال نظر