تاریخ : 15 اکتبر 2016 - 8:27 - شناسه خبر : 17988 بانوان

(تصاویر) زنی که زندگی نوجوان هندی را تغییر داد

یک زن اهل لیورپول انگلیس به نام «جولی جونز» با جمع آوری ۱۲ هزار یورو برای همیشه به درد و رنج یک نوجوان هندی پایان داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوجوان ۱۳ ساله هندی که از گردنی غیر عادی رنج می‌برد با کمک یک زن نوع دوست انگلیسی تحت عمل جراحی قرار گرفت و […]

یک زن اهل لیورپول انگلیس به نام «جولی جونز» با جمع آوری ۱۲ هزار یورو برای همیشه به درد و رنج یک نوجوان هندی پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوجوان ۱۳ ساله هندی که از گردنی غیر عادی رنج می‌برد با کمک یک زن نوع دوست انگلیسی تحت عمل جراحی قرار گرفت و بهبود یافت.

“ماهندرا آهیروار” دارای گردنی بود که کاملا خم می شد بطوریکه که از بدنش همیشه آویزان بود. بعد از انتشار عکس های این نوجوان در اینترنت یک زن  اهل لیورپول انگلیس به نام ” جولی جونز” با جمع آوری  ۱۲ هزار یورو برای همیشه به درد و رنج این نوجوان هندی پایان داد.

پدر وی در گفتگو با mail online گفت: پسرم از صحبت کردن با گردنی کاملا خم شده بسیار خجالت می کشید و به همین علت علاوه بر رنج و عذاب جسمی، باید رنج و عذاب روحی را نیز تحمل می‌کرد.

پسرم در تمام طول روز گوشه‌ای می نشست و  حتی قادر نبود هیچ کدام از کارهای شخصی‌اش را انجام دهد.

اما گردن او حالا صاف شده و کاملا بهبود یافته است و می تواند مانند تمام همسن و سالهایش تمام کارهایش را خودش انجام دهد و از مهمتر اینکه او حالا به مدرسه می رود.

(تصاویر) زنی که زندگی نوجوان هندی را تغییر داد

” جولی جونز” کسی که با تصمیمش زندگی این نوجوان هندی را تغییر داد در این خصوص می گوید: “سال قبل این خبر را در روزنامه خواندم و بسیار متاسف شدم. تصمیم گرفتم تا هر کاری که می توانم برای ” ماهندرا” انجام دهم.

خوشحالم از اینکه عمل وی با موفقیت انجام شد و این امر نه فقط به واسطه من بلکه با کمک پزشکان و تمام افراد نوع دوست که برای هزینه عمل جراحی وی کمک کردند میسر شد.

اکنون ایمان دارم می توان از فاصله صدها کیلومتری نیز معجزه آفرید. حالا که خنده را بر لبان “ماهندرا” می بینم با تمام وجودم خوشحالم.”

(تصاویر) زنی که زندگی نوجوان هندی را تغییر داد

ارسال نظر