تاریخ : 18 اکتبر 2016 - 12:31 - شناسه خبر : 18054 اخبار شهرستان، اسلایدشو

حاشیه های خانم دکتر در بیمارستان میبد/ فعالیت رادیولوژی در ساعات حضور من ممنوع است

لطفاً روزهای شنبه و پنج شنبه دست و پایتان نشکند، خانم دکتر باردار است اجازه عکس برداری به بخش رادیولوژی بیمارستان را نمی دهد.

به گزارش صدای میبد: تعدادی از بیماران اورژانس بیمارستان امام جعفرصادق (ع) در گفتگو با خبرنگار صدای میبد از امتناع بخش رادیولوژی بیمارستان برای عکسبرداری از مصدومان و مراجعه کنندگان در روزهای شنبه و پنج شنبه خبر دادند.

بنا به گفته این بیماران و پس از پرس و جو مشخص شد پزشک بخش سونوگرافی یکی دو ماهی است که باردار است و به این علت اجازه فعالیت به بخش رادیولوژی بیمارستان را در موقع حضور خود در بیمارستان( ساعت ۹ الی۱۱:۳۰) نمی دهد. چرا که آن را برای جنینش مضر می داند. این درحالی است که بنا به گفته کارشناسان، بخش رادیولوژی بیمارستان همچون سایر بخش ها کاملا استاندارد و با رعایت کامل اصول ایمنی ساخته شده است.

این پزشک حاشیه ساز چندی پیش نیز به علت اینکه  اپراتور به افراد بیشتری وقت درمان داده بود از حضور در بخش سونوگرافی امتناع ورزیده که با پادرمیانی  تعدادی از مسئولان بیمارستان حاضر شد که مثل همیشه همان تعداد بیمار  را ویزیت کند. این در حالی است که بنا به گفته شاهدان پزشک نامبرده در مطب خود روزانه چند برابر این تعداد را ویزیت می کند.

نارضایتی بیماران بیمارستان امام جعفر صادق (ع)  از عملکرد این پزشک تاکنون برخورد و تصمیم قاطعی را از جانب مسئولان بیمارستان در پی نداشته است. این موضوع حرف و حدیث هایی را به وجود آورده است که در بخش های دیگر به آن می پردازیم.

خبر مرتبط:

رفتار ناشایست یک پزشک/ توضیح و خبر خوش مدیریت بیمارستان

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل و پزشکان و پرستاران زحمت کش بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد امیدواریم که مدیریت بیمارستان با این پزشک برخورد قاطعی انجام بدهد که این گونه حیثیت بقیه افراد زیر سوال نرود

  2. سلام مسئولین بیمارستان لطفا پیگیری کنید این چندمین حاشیه این خانم دکتر است

  3. ظاهرا مسئول سونوراجی بیمارستان هم در یزد ساکن است. موردی بود که علیرغم ضرورت سونوگرافی از بیمار ،مسئول مربوطه حاضر به تماس تلفنی با نامبرده برای تشریف فرمایی به میبد نمی شد. اگر چه این قضیه ختم به خیر شد اما مردم چه گناهی دارند که باید شاهد این دست مسائل باشند.

  4. ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش بیمارستان بی انصافی است در شرایطی که بخش خیر ساز در احداثات سنگ تمام گذاشتندپزشکی اینگونه نا سپاسی وقدر ناشناسی کنداینها نتیجه عدم برخورد قاطع مدیران است

ارسال نظر