تاریخ : 24 اکتبر 2016 - 9:27 - شناسه خبر : 18166 اخبار شهرستان

بازدید فرماندار میبد از حوزه های سرشماری شهرستان

حسین فلاح فرماندار و رئیس ستاد سرشماری شهرستان با حضور در حوزه های سرشماری شهرستان و دیدار با ماموران سرشماری در جریان اجرا و پیشرفت طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن در مرحله دوم (حضوری) قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان میبد: حسین فلاح فرماندار و رئیس ستاد سرشماری شهرستان با حضور در حوزه های سرشماری شهرستان و دیدار با ماموران سرشماری در جریان اجرا و پیشرفت طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن در مرحله دوم (حضوری) قرار گرفت.

رئیس ستاد سرشماری میبد ضمن تقدیراز زحمات ماموران سرشماری، بر حفظ محرمانه ماندن اطلاعات شهروندان و وظیفه خطیر ماموران در حفظ  و درج اطلاعات صحیح و درست تاکید کرد.

فرماندار میبد گفت: ” شهرستان میبد با همکاری و مشارکت شهروندان در مرحله اینترنتی سرشماری با ثبت بیش از ۵۰ درصدی مشارکت مردمی توانست بیش از انتظار و درصد پیش بینی شده در سطح کشور ظاهر شود و از تمامی شهروندان جهت این مشارکت قدر دانی می نماییم و امیدواریم در مرحله دوم این طرح که به صورت حضوری و مراجعه ماموران به درب منازل در حال برگزاری است شاهد همکاری همه شهروندان با ماموران سرشماری نفوس و مسکن باشیم”.

شایان ذکراست: هشتمین مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور امسال در دو مرحله اینترنتی و حضوری که مرحله اینترنتی از سوم لغایت ۲۴ مهر ماه برگزارگردید که با توجه به استقبال هموطنان، طرح اینترنتی سرشماری تا ساعت ۲۴ روز جمعه تمدید و مرحله دوم که به صورت حضوری می باشد از صبح چهارشنبه ۲۸ مهر به مدت یک ماه در سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.

001 0002 0003

ارسال نظر