تاریخ : 25 اکتبر 2016 - 9:31 - شناسه خبر : 18183 اخبار شهرستان

با حضور بخشدار مرکزی جلسه بررسی مسائل و مشکلات ساکنان شهرک امام علی (ع) میبد برگزار شد

جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات اهالی شهرک امام علی میبد، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان پس از بازدید از محله با حضور در مسجد قمر بنی‌هاشم شهرک امام علی (ع) به بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی میبد، در ابتدای این جلسه محمد شیبانی بخشدار مرکزی بابیان اینکه حل مشکلات مردم از مهم‌ترین برنامه‌ها و هدف مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است خواستار بیان مسائل و مشکلات در حضور مسئولین ادارات شد.

در ادامه چند تن از اهالی با ذکر مشکلات ازجمله آسفالت معابر، کم‌عرض بودن جاده دسترسی به شهرک، جمع‌آوری زباله، روشنایی معابر، مجوز نانوایی و تخصیص کد پستی جهت منازل خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

شیبانی با اشاره به درخواست‌های اهالی از مسئولین ادارات حاضر خواست، در خصوص رفع این موارد اقدام نمایند و ساکنان شهرک نیز نماینده از بین بانوان و آقایان برگزینند تا اهم موارد ذکرشده را پیگیری کنند.

وی در پایان خواستار صبوری مردم در جهت رفع این مشکلات شد و عنوان داشت: مشکلات برجای‌مانده از این سال‌ها مدنظر ما خواهد بود و به‌تدریج حل خواهد شد.

در این جلسه که به مدت یک ساعت به طول انجامید مهندس عدل ثانی رئیس اداره برق، زارعی سرپرست شهرداری، فلاح نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، زارع شاهی معاون اداره برق، آقایی و دهقانی کارشناسان بخشداری مرکزی حضور داشتند.

 

img_7362 img_7385

ارسال نظر