تاریخ : 15 ژوئن 2015 - 6:51 - شناسه خبر : 1832 اخبار استان

همراه با انتصاب اولین مدیر اتاق خبر یزد؛

ساختمان جدید باشگاه خبرنگاران صداوسیمای یزد افتتاح شد +تصویر

ساختمان جدید باشگاه خبرنگاران صداوسیمای یزد در مساحتی بیش از هزار متر در دو بخش آموزش و تهیه ی خبر آماده فعالیت است.

به گزارش صدای میبد به نقل از روابط عمومی صداوسیمای یزد، مدیر کل صداوسیمای یزد در افتتاح ساختمان جدید باشگاه خبرنگاران صداوسیمای یزد با اشاره به فعالیت های باشگاه خبرنگاران صداوسیما گفت: آموزش در این باشگاه باید به صورت حرفه ای وصرفا در راستای رفع نیازهای رسانه ی ملی باشد تا نیروهای آموزش دیده ومتخصص در بخش های مختلف صداوسیما مشغول به فعالیت شوند.

پهلوانیان در ادامه به نقش هنر در رسانه اشاره کرد وافزود:از آنجایی که هنر وآفرینش هنری در فضاهای خاص تحقق پیدا می کند و هنرمند در فضای مساعد می تواند به رشد برسد به همین دلیل هنرجویان رسانه باید برای خلاقیت وآفرینش اثرهنری از فضای مناسب برخوردار باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه در انعکاس دیدگاهها و برنامه ها گفت: برای اینکه رسانه ی موفقی باشیم باید هم پیشرفت های نظام و دولت را انعکاس دهیم و هم انتقادها وحرفهای مردم را بازتاب دهیم.

باشگاه خبرنگاران صداوسیمای یزد هم اکنون در بخش تهیه ی خبر با بیش از ۲۰نیرو فعالیت می کند و در بخش آموزش هم در زمینه های خبرنگاری ،تصویربرداری، تدوین و گویندگی نیرو می پذیرد.

در پایان این مراسم پهلوانیان مدیر کل مرکز طی حکمی مهدی سلطانی را بعنوان اولین مدیر اتاق خبر صداوسیمای مرکز یزد منصوب کرد.

ارسال نظر