تاریخ : 10 نوامبر 2016 - 19:02 - شناسه خبر : 18638 اخبار شهرستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

با قرار گرفتن کارخانه‌ها در حریم شهر ضوابط جدیدی حاکم خواهد شد

در جلسه‌ای‌ با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین، پیرامون مسائل واحدهای صنعتی، بافت‌های تاریخی و گردشگری و آزادسازی حریم در شهرستان میبد بحث و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف گفت: ازجمله این اقدامات تصویب آزادراه نظنز-انار در وزارتخانه، دوخطه شدن راه‌آهن محدوده استان و راه‌اندازی قطار حومه‌ای‌ در استان است.

محمدرضا نقصان محمدی عدم طرح تفصیلی را یکی از مشکلات اساسی شهرستان میبد خواند و افزود: با قرار گرفتن کارخانه‌ها در حریم شهر، ضوابط جدیدی حاکم خواهد شد بنابراین در تلاش هستیم که بیشترین کمک را برای گره‌گشایی از مشکلات صنایع، با کمترین هزینه اعمال کنیم.

وی بابیان اینکه در سطح استان،۳ شهرستان میبد- یزد و ابرکوه به‌عنوان شهر نمونه گردشگری شناخته‌شده‌اند افزود: در شهرستان میبد سه محله میبد، بیده و مهرجرد جهت مرمت پروژه‌ها به شرکت مادر تخصصی ستاد بازآفرینی پایدار شهری معرفی می‌شوند.

تشکیل جلسه در استان و تصمیم‌گیری ویژه جهت صدور اسناد زمین‌های واحدهای صنعتی، پی گیری اتصال بلوار امیرکبیر به کمربند غربی، بازنگری طرح جامع میبد و تعیین تکلیف طرح تفصیلی، پی گیری مجوز برداشت خاک صنعت سفالگری با نظارت اداره راه و شهرسازی از پهنه تعیین‌شده، بخشی از مصوبات این جلسه بود.

img_6473-jpg img_6459-jpg

ارسال نظر