تاریخ : 11 نوامبر 2016 - 13:57 - شناسه خبر : 18708 اخبار شهرستان، اسلایدشو، با نماینده مجلس، دسته‌بندی نشده

دکتر دهقانی در افتتاح مراسم اجرای پروژه فاضلاب میبد:

امروز به یکی از ایستگاه های توسعه شهرستان میبد رسیده ایم

این طرح علاوه بر جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی، سبب می شود که از پساب بتوانیم استفاده نموده و به صنعت و کشاورزی رونق بخشیم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی: دکتر دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز پروژه ۲۱۰ میلیارد تومانی فاضلاب میبد خاطر نشان ساخت: از دولت تشکر می کنم چرا که طرح هایی که مدت هاست برای آن برنامه ریزی شده ولی به علت وجود برخی مسائل و مشکلات تاکنون به مرحله اجرا درنیامده است سرانجام در حال شروع و کلید خوردن است.

وی با اشاره به میزان حجم ۲۱۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری این پروژه، آن را در بین شهرهای کشور طی این دوره بی سابقه و بی نظیر دانست و تصریح کرد: این طرح علاوه بر جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی، سبب می شود که از پساب بتوانیم استفاده نموده و به صنعت و فضای سبز رونق بخشیم و با صرفه جویی در مصرف آب بتوانیم بحران بی آبی در استان یزد را تا حدودی مدیریت کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: این پروژه در طی ۵ سال به اتمام خواهد رسید و ان شاء ا… با همکاری همه مدیران دستگاه های اجرایی این کار انجام گیرد. در طول سال های گذشته رشد و توسعه شهرستان حاصل هماهنگی مسئولان بوده و این مرهون پیگیری های مستمر و هماهنگی هایی بوده است که بین امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین وجود داشته است و ما باید قدردان این زحمات باشیم.

همچنین دکتر دهقانی اضافه نمود: امروز به یکی از ایستگاه های توسعه شهرستان میبد رسیده ایم که باید از آن نهایت استفاده و بهره را ببریم.

در پایان از مسئولین شهرداری و شورای شهر هم تشکر می کنم و امیدوارم که این برنامه با موفقیت به سرانجام برسد.

دکترد هقانی

 

ارسال نظر