تاریخ : 20 نوامبر 2016 - 9:21 - شناسه خبر : 18841 اخبار شهرستان

با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد:

بسیج باید در همه اقشار، اصناف حضور عالمانه و آگاهانه داشته باشد/ افتتاح نمایشگاه معرفی، اهداف و عملکرد بسیج شهرستان میبد+ تصاویر

هنگامی که بسیج در کشور ما متولد شد کسی فکر نمی کرد یک روزی تجربه بسیج مردمی تولید کنیم که این همه در کشور منشأ خدمت و آثار و برکات شود.

به گزارش صدای میبد:آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در مراسم افتتاح نمایشگاه معرفی، اهداف و عملکرد بسیج شهرستان میبد گفت: هنگامی که بسیج در کشور ما متولد شد کسی فکر نمی کرد یک روزی تجربه بسیج مردمی تولید کنیم که این همه در کشور منشأ خدمت و آثار و برکات شود.

امام جمعه میبد با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی بود که تانک ها و تسلیحات رژیم شاه را از پا درآورد افزود: در دفاع مقدس با این تجربه و امکانات کم وارد میدان شدیم و کشور را از همه خطرات نجات دادیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: تجربه تشکیل نهاد بسیج در کشور در همه عالم منتشر شد. بسیاری از کشورها بسیج ما در آنجا تجلی پیدا کرده است. شجره طیبه ای که ریشه آن با تقرب به خدا و خون پاک شهیدان رشد کرد و منعکش شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیج را تک بعدی ندانست و اظهار داشت: بسیج پیشتاز در قلمروهای فنی، علمی و فرهنگی است. الگوی بسیج جامع حضور روحیه بسیجی در همه قلمرو کشور است. بسیج باید در همه اقشار، اصناف حضور عالمانه و آگاهانه داشته باشد. در قلمروهای علمی، فرهنگی و… نقش آفرین باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: بسیج در عین اینکه یک نماد است هرگاه که لازم باشد برای دفاع از کشور حضور دارد و هیچ خطی ندارد که او را از قشرهای مختلف کشور جدا کند. اکثریت قاطع مردم کشور بسیجی هستند عده ای با شوق بیشتر در پایگاه ها حضور دارند و عده ای کمتر.

هفته بسیج شهرستان میبد dsc_2387 هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد هفته بسیج شهرستان میبد

اخبار مرتبط

ارسال نظر