تاریخ : 20 نوامبر 2016 - 9:41 - شناسه خبر : 18864 اخبار شهرستان

کلنگ احداث آموزشگاه خیری بناپور به زمین زده شد+ تصاویر

در سال جاری این پنجمین مکانی است که کلنگ احداث آن به زمین زده شده و توسط خیرین ساخته خواهد شد.

به گزارش صدای میبد: روز گذشته با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد، موحدی فرد رئیس آموزش و پرورش شهرستان، فلاح معاون فرماندار و آتشی رئیس شورای شهر و خانواده بناپور کلنگ احداث ساخت مدرسه مرحومه عاطفه بناپور به زمین زده شد.

خانواده بناپور تصمیم گرفتند به مناسبت زمان فارغ التحصیلی دخترشان و شروع به کار تدریس در آموزش و پرورش و به یاد وی یک باب آموزشگاه ۹ کلاسه در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع در محله باغ شهر مهرجرد به صورت ۱۰۰ درصد خیری بنا نمایند. این مدرسه قرار است ظرف مدت ۱۴ ماه آماده شود.

بنا به آنچه در شورای آموزش و پرورش شهرستان میبد ارزیابی شده است میبد تا ۱۰ سال آینده هر سال باید ۱۰ مدرسه بسازد تا با کمبود جا برای ادامه تحصیل دانش آموزان در آینده روبرو نشود.

موحدی فرد رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم گفت: در سال جاری این پنجمین مکانی است که کلنگ احداث آن به زمین زده شده و توسط خیرین ساخته خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال با رایزنی هایی که صورت گرفته، این تعداد به همان ۱۰ عدد برسد.

گفتنی است مرحومه ” عاطفه بناپور ” از دانشجویان تربیت معلم ورودی سال ۹۱ در رشته روانشناسی بودند که به استخدام آموزش و پرورش درآمدند و متاسفانه در سانحه تصادف اتوبوس تهران به یزد در اتوبان تهران – قم به رحمت ایزدی پیوست.

مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور مدرسه عاطفه بناپور

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. روحش شاد و احسنت به این خانواده بافکر ایشان
    جزاکم الله خیرا

  2. احسنت به خیرین میبدی که تو استان حتی توکشور نمونه اند.انصافا میبد هرچی داره از همت همین خیرین شهره.انشآلاه خدا براشون چند برابر کنه

  3. سلام. خیری به ساختن مدرسه نیست. اگه خیر بود حق بچه های یتیم برادرش نمیخورد

  4. سلام.افرین
    ساختن مدرسه که کار خوبی هست ولی هوای اون بچه های یتیم هم باید داشته باشه.

ارسال نظر