تاریخ : 24 نوامبر 2016 - 20:19 - شناسه خبر : 19032 ایران و جهان

حمایت سپاه از تصمیم‌های رهبری، مجلس و دولت در مورد برجام / نیروی ایرانی در موصل نداریم

فرمانده کل سپاه:

“هرچه رهبری معظم و مجلس و دولت و مسئولان نظام، تصمیم بگیرند، سپاه به طور مطلق از آنان حمایت می‌کند و در آن چارچوب حرکت می‌کند.”

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه بخشی از نظام اسلامی است و هرچه رهبری معظم و مجلس و دولت و مسئولان نظام، تصمیم بگیرند، سپاه به طور مطلق از آنان حمایت می‌کند و در آن چارچوب حرکت می‌کند.
به گزارش عصرایران به نقل از ایلنا، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه جشنواره مالک اشتر طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: در عراق، مجاهدان عراقی و حشدالشعبی آنقدر توانمند هستند که به نیروهای ایرانی نیاز ندارند. البته در حد محدود مستشاری ممکن است باشند اما به هیچ وجه نیروی ایرانی در موصل نداریم.
سرلشکر جعفری در پاسخ به سوالی درباره بیانات رهبری در خصوص نقض برجام و اینکه واکنش سپاه به نقص برجام چه خواهد بود؟ پاسخ داد: سپاه بخشی از نظام اسلامی است و هرچه رهبری معظم و مجلس و دولت و مسئولان نظام، تصمیم بگیرند، سپاه به طور مطلق از آنان حمایت می‌کند و در آن چارچوب حرکت می‌کند.
وی افزود: خود عراقی ها در موصل می‌جنگند، البته جهان اسلام نیاز به پشتیبانی و کمک دارد و با توجه به اینکه این غائله به زودی‌ تمام نمی‌شود، تروریست‌ها ممکن است بعد از موصل به سمت سوریه بروند.
فرمانده کل سپاه اضافه کرد: جبهه مقاومت همان جبهه انقلاب است و جوانان می‌خواهند بروند اما راه بسته است و ممکن است جوانان از طرق دیگر خود را به آنجا برسانند چرا که جوانان انقلابی، دفاع از انقلاب اسلامی را دفاع از مقاومت اسلامی می‌دانند اما فعلا باید این شوق و شور را نگه دارند تا زمان آن برسد.

ارسال نظر