تاریخ : 26 نوامبر 2016 - 12:07 - شناسه خبر : 19056 اخبار شهرستان

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در جمع تعاونگران شهرستان:

توسعه بخش تعاون يكي از راهكارهاي اساسي به منظور برون رفت از مشكلات اشتغال است

بايد خرد جمعي در بين اعضاي تعاوني ها رشد يابد و فرهنگ كار جمعي و براي هم بودن توسعه يابد.

نشست هم انديشي معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در امور تعاون با تعاونگران ميبد، اردكان و اشكذر در فرمانداري ميبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماع شهرستان ميبد: سيد حميد كلانتري،‌ معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با حضور در جمع تعاونگران شهرستان هاي ميبد، اردكان و اشكذر با تاكيد بر لزوم همكاري و همبستگي جهت رسيدن به اهداف تعيين شده خاطر نشان كرد: تعاوني ها بايد به منظور بهره گيري حداكثري از تمام ظرفيت خود، به صورت جمعي با يگديگر همكاري و همبستگي داشته باشند.

مهندس كلانتري با اشاره به ظرفيت بسيار خوبي كه در بخش تعاون وجود دارد اظهار داشت: توسعه بخش تعاون يكي از راهكارهاي اساسي به منظور برون رفت از مشكلات اشتغال است كه در اين راستا بايد فرهنگ كار گروهي و تفكر گروهي در جامعه نهادينه گردد.

معاون وزير تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي با اظهار تاسف از اينكه گاهي در شركت هاي تعاوني هم كار گروهي و تعاوني به خوبي تبيين نمي شود و تمام بار مشكلات بر دوش يك نفر است، خاطر نشان كرد: بايد خرد جمعي در بين اعضاي تعاوني ها رشد يابد و فرهنگ كار جمعي و براي هم بودن توسعه يابد.

وي با بيان اينكه فلسفه تعاون، كار بصورت جمعي است و ابتدا بايد شركت هاي تعاوني و اعضا به آن اعتقاد داشته باشند تاكيد كرد: بايد همه تعاون را باور داشته باشند و قبول كنيم مشورت و كار جمعي بهتر از تك روي و مشورت نكردن است.

مهندس كلانتري ضمن اشاره به برجسته نمودن صدها نقاط قوتي كه در تعاوني وجود دارد و پيگيري رفع ضعف هاي موجود در شركت هاي تعاوني خاطر نشان كرد: مديران تعاوني بايد در جلسات منظمي كه مي توان در فرمانداري ها با گرايشهاي مختلف برگزار كرد، مطرح نمايند و در صورت رفع نشدن مشكلات در شهرستان، از طريق استان يا وزارتخانه پيگير رفع موانع و مشكلات پيش رو باشند.

img_3099 img_3098 img_3092 img_3084

ارسال نظر