تاریخ : 27 نوامبر 2016 - 9:45 - شناسه خبر : 19078 حوادث

جسد ۳ جان باخته سقوط بالگرد از دریای خزر بیرون کشیده شد

فرماندار بهشهر از کشف جسد سه نفر جان باخته در حادثه سقوط بالگرد به دریای خزر خبر داد. سید خالق سجادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره جزییات سقوط بالگرد به دریای خزر در محدوده شهرستان بهشهر عنوان کرد: حوالی ساعت دو نیمه شب گزارش حضور بیمار اورژانسی به سکوی شرکت حفاری نفت خزر داده […]

فرماندار بهشهر از کشف جسد سه نفر جان باخته در حادثه سقوط بالگرد به دریای خزر خبر داد.

سید خالق سجادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره جزییات سقوط بالگرد به دریای خزر در محدوده شهرستان بهشهر عنوان کرد: حوالی ساعت دو نیمه شب گزارش حضور بیمار اورژانسی به سکوی شرکت حفاری نفت خزر داده می شود، هلی کوپتر با سه خدمه برای نجات فرد مصدوم وارد دریا می شود و مصدوم را با خود وارد هلی کوپتر می کنند. این هلی کوپتر در مسیر بازگشت، در فاصله نیم مایلی سکو ناپدید شده و سقوط می کند.

وی افزود: از همان زمان گروه های امدادی در جستجوی افراد سقوط کرده هستند که تاکنون موفق به کشف جسد سه نفر شدند و جستجو برای یافتن ۲ نفر دیگر ادامه دارد. علت حادثه تا زمان پیدا شدن جعبه سیاه مشخص نخواهد شد. این هلی کوپتر در اجاره شرکت ملی نفت خزر بوده است.

پیش از این مدیرکل مدیریت بحران مازندران از سقوط بالگرد متعلق به شرکت حفاری دریای خزر در بهشهر خبر داده بود.

علی‌اصغر احمدی گفته بود: این بالگرد برای حمل یکی از همکاران خود که به ناراحتی قلبی دچار شده بود، از سکو به سمت ساحل حرکت کرده بود، که دچار سانحه شده است. نوع بالگرد و تعداد افراد مصدوم یا کشته‌شده‌ی این حادثه را منوط به بررسی‌های دیگر کرد.

 

ارسال نظر