تاریخ : 7 دسامبر 2016 - 8:28 - شناسه خبر : 19201 اخبار شهرستان1

پیام فرماندارمیبد به مناسب روز دانشجو

فرماندارمیبد در پیامی ۱۶ آذر و روز دانشجو را به دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، “حسین فلاح” فرماندارمیبد در این پیام آورده است:

شانزده آذر ۱۳۳۲ حرکتی انقلابی و استکبارستیزی و بلوغ سیاسی بود که دانشجویان در سفر ریچارد نیکسون معاون ریاست جمهوری امریکا به ایران از خود نشان دادند.

این حرکت که سرآغاز و نقطه عطفی در تاریخ فعالیت‌های سیاسی دانشجویان کشور بود؛ مرز بین ملت ایران در مبارزه با استکبار را مشخص کرد تا دشمنان اندیشه‌های سیاسی و اقتدار و عزت ملت ایران را بشناسند.

دانشجویان به‌عنوان بازوی توانمند علمی کشور از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی هستند که می‌توانند اهداف عالیه اسلام و انقلاب را به ثمر برساند.

امروز هم بعد از سال‌ها ایستادگی در مقابل یاغیان تاریخ، همچنان استکبار با انواع توطئه و تحریم سعی در تضعیف روحیه امید و جدا کردن اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان و دانشجویان از بدنه انقلاب است تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.

بنابراین باز دانشجویان هستند که با حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب در اعتلای کشور در ابعاد مختلف در سنگر علم و دانش و بدون توجه به حاشیه‌های مخرب، در سعادت کشور بکوشند؛ چراکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند:” پیشرفت علم، اندیشه سیاسی، عمق اندیشه و ایمان دینی و عمق معرفت روشن‌بینی دینی، دست یافتن به قلمروهای جدید؛ هم درزمینهٔ علم، هم درزمینهٔ سیاست و هم درزمینهٔ معرفت دینی در محیط دانشجویی است.”

این‌جانب هم ۱۶ آذرماه روز دانشجو را به‌تمامی اصحاب علم و اندیشه به‌ویژه دانشجویان و اساتید شهرستان میبد تبریک گفته و از پیشگاه پروردگار برای همه این عزیزان، آرزوی سلامتی، موفقیت و پیشرفت روزافزون را مسئلت دارم.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر