تاریخ : 20 دسامبر 2016 - 19:06 - شناسه خبر : 19576 اخبار شهرستان، اسلایدشو

واکنش حجت الاسلام حسنی امام جمعه میبد به مطالب سایت های زنجیره ای:

کذب محض است /این سایت‌ها بر خلاف اخلاق رسانه‌ای دست به چنین اقدام زشتی زدند

این سایت‌ها بر خلاف اخلاق رسانه‌ای دست به چنین اقدام زشتی زدند و این نکته را تاکید نمودند که من در جلسه ی مذکور از آموزش و پرورش و شخص آقای موحدی فرد دفاع نمودم.

به گزارش صدای میبد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان میبد: طی مراسمی که امروز با حضور فلاح فرماندار، موحدی فرد مدیر آموزش وپرورش، ابراهیمی رئیس سازمان تبلیغات میبد و حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت میبد در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ذوالفقاری برگزارگردید، از هدایت الله زاهدفر یکی ازچهره های شاخص شهرستان در امور بانکداری، اقتصادی، تولیدی و امورخیریه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است از سال تحصیلی گذشته تاکنون این دبیرستان با دعوت از چهره های شاخص اردکانی و میبدی در زمینه های گوناگون به معرفی و تجلیل از این عزیزان پرداخته است. اولیاء این آموزشگاه می کوشند تا بامعرفی چهره های شاخص ،الگوها و تجربه هایی ارزنده و ناب برای انتخاب رشته ، شغل و چگونگی بهتر زندگی کردن به دانش آموزان ارائه نماید.

گفتنی است در حاشیه این مراسم در مورد خبری  که سایت های زنجیره ای شهرستان درباره آموزش و پرورش از حاج آقا حسنی امام جمعه موقت میبد اعلام نموده بودند؛ ایشان در جمع معلمان و کادر آموزشگاه اعلام نمودند که مطالب درج شده کذب محض است و برای صحت گفته هایشان فرمودند که فایل صوتی جلسه موجود است.

امام جمعه موقت میبد ادامه داد:  این سایت‌ها  بر خلاف اخلاق رسانه‌ای دست به چنین اقدام زشتی زدند و این نکته را تاکید نمودند که من در جلسه ی مذکور از آموزش و پرورش و شخص آقای موحدی فرد دفاع نمودم.

گفتنی است یکی از سایت های شهرستان از زمان شروع به کار سینما طوبی با درج خبرهای جنجالی سعی در تضعیف مدیر موفق آموزش و پرورش میبد که به خوبی توانسته رسالت خود را انجام دهد به هر طریقی برآمده است. گویا استقبال گسترده مردم از فیلم های سینمایی پخش شده روی پرده سینما این جریان را که خود را تنها متولی و دلسوز فرهنگ شهرستان میبد می داند بسیار عصبی و کلافه کرده است.

لازم به ذکر است در آخرین فیلم سینمایی که در سینما طوبی شهرستان میبد (سلام بمبئی) به نمایش درآمد بالغ بر ۱۰هزارنفر برای تماشای این فیلم به سالن سینما رفتند به طوری که بسیاری با مراجعه به سینما با درب های بسته سالن سینما روبرو شدند.

از نکات جالب توجه ای که می توان به آن اشاره کرد در شهرستان میبد و اردکان به علت استقبال بسیار کم مردم در زمان نه چندان دور سینماهایی هر دو شهرستان مدت های مدیدی به تعطیل کشیده شد و اکنون با فعالیت سینما طوبی استقبال چشمگیری از فیلم های روی پرده این سینما از طرف مردم شده است به طوری که کمتر سانسی را می توانید پیدا کنید که صندلی های سینما خالی از تماشاگر باشد.

photo_2016-12-20_18-23-27 photo_2016-12-20_18-23-36 photo_2016-12-20_18-23-41 photo_2016-12-20_18-23-47 photo_2016-12-20_18-23-50 photo_2016-12-20_18-23-55 photo_2016-12-20_18-24-00

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. یک سوال اینکه گفتند از چهره های شاخص تقدیر میشه جهت انتخاب رشته و فلان حالا ما نفهمیدیم از عکس تابش نماینده اردکان که تقدیر شد چه ربطی به رشته و انتخاب رشته دانش آموزان داره ؟؟؟،
    ،با وجود اینکه میبد ما مرحوم یحیی زاده رو داشت

  2. خخخخخ جوابت تو ميبد ما هست برو بخون آقای ج ش آقای حسنی قشنگ جوابت داده اگه راست ميگی برو مصاحبه با آقای حسنی بکن نه از روابط آموزش پرورش نقل کن به روباه گفت شاهدت که گفت دمم ميدونم که تو نظرم نمیذارید

  3. حضرت آقای میبدی وقتی مطلبی از جانب روابط عمومی یک ارگانی صادر می شود دیگر نیاز به مصاحبه با شخص نیست چرا که مسئولیت مطلب به عهده واحد رع آن است. در صورتی که مطلب قرار بود از طرف سایت درج شود حتما با حاج آقای حسنی گفتگو می کردیم. این اصطلاح را در علم روزنامگاری مصاحبه خبری می گویند. رویه خبرهای گذشته ما در این طور مسائل همین بوده است. مطالب انتهای مربوط صدای میبد است که همچنان به آن اعتقاد داریم.

  4. اعتقاداتتون تو حلقم!

  5. پس جوابیه ميبد مارو جواب بديد که از آقای حسنی مستقیما.پرس و جو کردند حضرت آقا

  6. اصلا نگران نباشید آقای میبدی. به دوستانتان زنگ زدیم و حاضر نشدند صوت مراسم را به ما بدهند تا ببینیم چه کسی راست می گوید. آقای حسنی حتی در جوابیه میبدما هم گفتند صوت را گوش دهید. یک برداشت این است که احتمالا در نوشتن خبر مشکلی وجود دارد و گرنه ایشان می گفتند بله من این حرف را زدم دیگر چرا به صوت مراسم دیگران را حواله می کنند. به دوستانتان پیشنهاد دهید به رسم امانت صوت را روی وب سایتشان قرار دهند تا شما از نگرانی در آیید.

  7. نه مثل شما که هرچي روابط عمومی ادارات دیکته میکنند شما هم بدون صحت میزنید

  8. شما از کجا می دانید که این صحت ندارد مگر پرسیده اید.

  9. مطمئن باشید اگر این دوستان راست می گفتند و ریگی به کفششون نبود فایل صوتی رو به شما ارائه می دادند. پس معلومه یه خبرایی هست!!!!!

ارسال نظر