تاریخ : 26 دسامبر 2016 - 12:38 - شناسه خبر : 19655 اخبار شهرستان

حماسه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

روز پنج‌شنبه نهم دی ساعت ۸ صبح مراسمی باشکوه با حضور مسئولین، دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، معاون فرماندارمیبد در این جلسه گفت: حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی سال ۸۸ نقطه عطفی و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

سید محسن فلاح افزود: حماسه نهم دی، نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران است که حماسه ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.

فلاح بابیان اینکه ملت ایران در حماسه نهم دی دشمنان را مأیوس و ناامید ساختند گفت: نهم دی اعلام آمادگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان و نشانه ولایت‌پذیری بود.

وی افزود: به همین مناسبت، روز پنج‌شنبه نهم دی ساعت ۸ صبح مراسمی باشکوه با حضور مسئولین، دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد برگزار می‌شود.

گفتنی است سخنرانی این مراسم را حجت الاسلام بشکانی برعهده دارد.

33 3

 

نظرات ارسال شده

  1. سلام شما نمی خواد برا نه دی تبلیغ کنید. خدا شما را اگه قابل هدایت هستید هدایت کند.

  2. آقای امامی اصلا عصبانی نباشید. امثال شما و دوستانتان با وجود اینکه بیش از ۱۴ سایت و روزنامه اصولگرا در شهرستان وجود دارد بازهم تحمل رسانه ای که مشی اعتدالی دارد و سعی دارد در کنار مردم به اطلاع رسانی منصفانه بپردازد را ندارند. راستی می دانید اکثر سایت ها و نشریات دوستانتان در همین دولت مجوز گرفته است حتی سایت ضد دولتی دوستانتان. اما در دولت محمود همه مثل شما فکر می کردند و دوستان تندرو شما هم که جان برایش فدا می کردند نتوانستند مجوز بگیرند. اصلا نگران نباشید! بودجه دوستانتان قابل قیاس با ما نیست. اگر می خواهید هدایت شوید با همان رسانه ها می شوید!

  3. سلام .از اینکه به قضییه نهم دی پرداختید جای تشکر و قدردانی دارد

  4. با عرض سلام چرا هر شخصی که با حرف های سایت شما مخالفتی مکند سریع دهن اون شخص با وصله اصول گرایی و… می بندید.؟ یکی سوال دیگری داشتم آیا شما که اصلاح طلبی واقعا ۹دی را قبول دارید یا فقط لقلقه زبان است چون بزرگان شما هنوز به انقلاب برنگشته و توبه نکردند؟؟

  5. اولا بزرگان ما اهل بیت عصمت و طهارت و پیامبر عظیم الشانمان هستند که همه چیز از آنهاست. و سپس در نظام ما سخنان رهبری به عنوان حجت برایمان کافی است. چه بسیاری از دوستان اصولگرا که وقتی رهبری محمود احمدی نژاد را از حضور در انتخابات منع کردند ناراحت و عصبی شدند و دچار ناراحتی! تنها کسانی که همیشه مراسم ۹ دی را پوشش داده اند ما بوده ایم و بس. زمانی که ۲ سال در میبد خبر بودیم و حتی زمانی که در صدای میبد کار می کردیم بسیاری از دوستان رسانه ای شما حتی حاضر نیستند به این مراسم پا بگذارند و تاکنون آنها را مشاهده نکرده ایم میگید نه گزارش تصویری که از مراسم گذاشتیم همه چیز را روشن می کند. موفق باشید.

  6. سلام تشکر از مغالطه

  7. آقای ایرانی شما اگر جواب داشتید چرت و پرت نمی نوشتید و با دلیل و منطق حرف میزدید

ارسال نظر