تاریخ : 26 دسامبر 2016 - 12:40 - شناسه خبر : 19660 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

خشک‌سالی و اشتغال از مهم‌ترین مشکلات مردم ندوشن بود

ملاقات عمومی فرماندارمیبد دیروز در بخشداری ندوشن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد روز یکشنبه در دیدار مردمی خود در بخش ندوشن که به همراه تعدادی از مدیران ادارات و نهادهای کلیدی ازجمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، کمیته امداد، برق، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و آب و فاضلاب شهری، منابع طبیعی رفته بود با مسائل و مشکلات این بخش آشنا شد.

حسین فلاح گفت: با توجه به فاصله این بخش از مرکز شهر قرار شد هر هفته یکی از مسئولین ادارات با حضور در ندوشن به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

فلاح افزود: بخش ندوشن یکی از بخش‌های مهم شهرستان میبد در حوزه کشاورزی و دامی و دارای پتانسیل‌های خوب و درعین‌حال مشکلات خاصی است که باید این مشکلات را شناسایی و رفع کرد.

فرماندارمیبد با اشاره به استقبال مردم ندوشن از حضور مسئولین فرماندار و مسئولین ادارات در حل مشکلات آن‌ها گفت: در این دیدار که حجت‌الاسلام جوادی امام‌جمعه و خادمی بخشدار و شورا و دهیاران این بخش هم حضور داشتند مردم مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

فلاح افزود: عمده مشکلات مردم ندوشن در سه حوزه عدم صدور سند زمین‌های مسکن جوانان، خشک‌سالی و از بین رفتن باغات و تلف شدن دام و اشتغال بود که قرار شد این مشکلات از سوی مسئولین پی گیری و حل‌وفصل شود.

 

ارسال نظر