تاریخ : 28 دسامبر 2016 - 10:22 - شناسه خبر : 19711 اخبار شهرستان، اسلایدشو، یادداشت

وقتی که مهندس میرحسینی در نگاه دلواپسان ۹ نفر به حساب می آید !

ب .میبدی

حال اینکه شورای ۹ نفره ای را که تنها ۱ عضو آن جزو اصلاح طلبان محسوب می شود را شورایی اصلاح طلب می خوانند طنز تلخی است که سالها نقل محافل خواهد بود

چندی است که یکی از سایت های زنجیره ای و تمامیت خواه شهرستان ، شورای شهر میبد را شورای  اصلاح طلب خطاب می کند. این جریان که چندماهی با برگزاری جلسات منظم خود را برای انتخابات سال آینده در شهرستان آماده می کند به خوبی به یاد دارد که در انتخابات شورای قبل از چه کسانی حمایت کرده و از آنها میثاق نامه دریافت کرده است. این ادعا در حالی مطرح می شود که با مرور خبرهای گذشته همین سایت حقیقت دیگری عیان می شود.

%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%a8%d8%af
این گروه در زمان تبلیغات برای انتخابات شورا شهر و روستا اسامی ۹ نفر را در یک لیست به عنوان نامزدهای قرارگاه انتخاباتی فرهنگ و آبادانی میبد معرفی نمودند که از آن لیست آقایان آتشی، داورپور و جوادیان به شورا راه یافتند که نفرات اول  و دوم به عنوان رئیس شورای شهر میبد در این سالها سکان هدایت شورا را بر عهده داشتند و نفر سوم نیز مدتها نائب رئیس شورا محسوب می شد.

dsc_08271
انتساب حجت الاسلام اکبرزاده به اصلاح طلبان را هم  می توان یک شوخی از طرف این گروه به حساب آورد.

dsc_0821
از طرف دیگر حجت الاسلام ملااحمدی، مهندس بهارستانی و سید ابوالفضل دهقانی هم در زمان انتخابات در هیچ لیستی حضور نیافتند و به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت نمودند.

dsc_0784

آقای داود دهقانی هم که ارتباطی با اصلاح طلبان شهرستان ندارد. در این میان تنها مهندس میرحسینی است که در جمع۹ نفره  شورای شهر، اصلاح طلب به شمار می آید.

dsc_08141

حال اینکه شورای ۹ نفره ای را که تنها ۱ عضو آن جزو اصلاح طلبان محسوب می شود را شورایی اصلاح طلب می خوانند طنز تلخی است که سالها نقل محافل خواهد بود

این جریان که با برنامه ریزی منسجم خود را برای انتخابات پیش رو آماده می کند و بی اخلاقی های متعددی در زمان انتخابات از این جریان سرزده ، شورای شهر اصولاگرا را اصلاح طلب و ناکارآمد خطاب می کند تا بعضا بتواند خود را از حمایت های گذشته خود تخطئه کند و هرکسی را که باب میلشان نیست را اصلاح طلب و ناکارآمدخطاب نمایند!

البته در پایان باید به این نکته نیز اشاره کرد که سایت مذکور در دادن صفت هایی چون بسیار ناکارآمدو … بدون هیچ گونه دلیل و آمار موجه ای به این و آن بی پروا است حتی اگر موفقیت های پی در پی استانی و کشوری داشته باشد.

نظرات ارسال شده

  1. واقعا این دلواپسان خیلی رو دارند خیلییییییییییییی

  2. ما هر چی نظر تو این سایت میبد ما می گذاریم یا تایید نمیشه یا اگر بشه نصفی اش رو پاک کردند و ما بقی اش هم ویرایش می کنند و بالاخره بعد از این همه ویرایش هر چی دلشون خواست تایید می کنند.

  3. لطفا یچیزی بگید بگنجه. این چطور شورای اصولگرایی بوده که شهردارش شد نقیبی
    خداییش راست گفته. البته هرچی مکشیم از چپ و راسته

  4. آقای نقیبی داری تجربه مدیریتی خوبی بودند که در این مدت ۱۴ ماه کارهای ارزشمندی هم انجام دادند. فقط یکی از کارهای نامبرده پرداخت دیه کودکان شهیدیه بودند که در زمان حفیظی دچار برق گرفتگی شدند و فوت کردند. اگر شما بودید در جلسه دیدار مهندس نقیبی با این خانواده آن وقت می فهمید شهردار وقت برای این خانواده ها چه اقدامی انجام داده است.

  5. آخه کی شورای اصلاح طلب خواندن گفتن تفکرات اونا اصلاحاتی است

  6. مطمئن باشید تفکرات دوستان هیچ سنخیتی با اصلاحات ندارد.

  7. دور از انصاف و اخلاق است عکس غیره متعارف در سایت شما درج شود

  8. همشون سر … همدیگه بشینن

  9. سلام شما هم به عنوان یک سایت دلسوز اومدید از این جناح حمایت کنید
    کارتان فقط همین است

  10. باسلام
    کاملا حرف شما درست آقای نقیبی دارای تجربه مدیریتی خوبی بودند. یک مورد را شما عرض کردید من هم چند مورد را برای نمونه و مشتی از…. بیان می کنم.
    ۱- احداث بوستان مشاهیر میبد
    ۲- تخریب میدان ورودی میبد و ساخت دوباره آن
    ۳- سیاسی کاری در رابطه با حزبش( دیدار با یکی از سران فتنه)
    ۴- سفرهای خارجی
    ۵- نصب بنرهای ترحیم یکی از هم حزبی هایش در بیلبوردهای شهرداری در سطح وسیع
    ۶-
    ۷-
    .
    .
    .

  11. جناب آقای مهندس نصب بنرهای مرحوم رادی تماما با هزینه پرداختی از سوی خانواده اش صورت گرفته است. پس حتما برای اینکه نمازتان درست باشد و پشت سر این خانواده تهمت زده اید بروید هم از آقای نقیبی و هم از خانواده مرحوم دکتر رادی حلالیت بطلبید. بوستان مشاهیر در زمان جناب آقای هدایی کلید خورد و هیچ اقدامی دیگری در موردش صورت نگرفته است. سفرهای خارجی هم که با هزینه شخصی و استفاده از مرخصی خودشان بوده است و…
    آقای مهندس شما که احتمالا بسیار در مجالس روضه و عزادرای و… شرکت می کنید و احتمالا اهل آخرت هم هستید چه جواب هایی که به علت تهمت های بی روا باید پاسخ گو باشید. مواظب باشید!

  12. سلام
    شما که همه موارد را جواب دادید.دو مورد دیگر هم جواب دهید تا برای مخاطبین روشن شود.(۱-دیدار با خاتمی ( یکی از سران فته) ۲- تخریب میدان ورودی شهر که در زمان شهردار قبلی افتتاح شده بود و ساخت دوباره آن با کلی هزینه) شما نگران آخرت من نباشید.

  13. خودتان نگران باشید اتفاقا. در زمان آقای هدایی فقط برای اینکه ورودی شهر از آن شرایط نامطلوب بیرون بیاید فقط از شن و ماسه بادی استفاده شده بود و روی آن رنگ ریخته شده بود. هر پروژه ای هزینه دارد. اگر انجام نشود می گوید انجام نشده! حرم امام رضا هم توسعه پیدا کرده برای زوار خدا می داند که چقدر هزینه شده! مگر پروژه عمرانی بدون هزینه می شود. در مورد دیدار با کسی که شما می گویید از خود آقای نقیبی سوال کنید بهتر است و آن طور که از عکس بر می آید اینها در جلسه خانوادگی بوده اند که در امر شخصی کسی ما دخالت نمی کنیم.

  14. جناب اقای نبوی مهندس اسم دکتر رادی نیاورده بود این شما هستید هم غیبت کردید و هم…

  15. وقتی می نویسند انبوه تصاویر یکی از نزدیکان منظورشان چیست؟

  16. سلام
    اول اینکه حرم امام رضا هر چقدر که هزینه شود از موقوفات زوار است و قابل مقایسه با این پروژه نیست . در زمانی که شهرداری از کمبود بودجه می نالد ضرورتی دده نمی شود.
    دوم اینکه شما که از سفرهای شخصی آقای شهردار با هزینه و مرخصی خودشان خبر دارید پس چرا در این امر مهم که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام است، فرا فکنی می کنید.

  17. آقای مهندس شما بفرمایید که این دیدار به قول شما در کجا و در چه جلسه ای و بابت چه موضوعی برگزار شده است؟ شاید دوستی ۴۰-۵۰ ساله شخصی فراتر از مسائل سیاسی باشد. قرار نیست که در هر دید و بازدیدی مسائل سیاسی مطرح شود.

  18. بابا اینها چشم این رو ندارند ببینند مهندس نقیبی میدان ساخته که صد سال هم بگذره بیاد ماندنیه. در ضمن میدان جانباز که میبدی هابه اون میدان کوزه می گن در زمان شهرداری آقای نقیبی ساخته شده… پس اگر واقعا دو تا میدان درست حسابی داشته باشیم یکیش میدان خامنه ای و دیگری میدان کوزه هست.
    اینا اگر می خوان توی زمان ما قبل تاریخ زندگی کنند می تونند از این شهر نقل مکان کنند و به جایی که واقعا به دوران ما قبل تاریخ وجود داره بپیوندند.

  19. بعدش هم من می خوام بدونم اینها که اینقدر برای ملت جا نماز آب می کشند خودشون واقعا چه کاره اند. حرفه یا واقعا هم عمل می کنند؟!!!الله اعلم

ارسال نظر