تاریخ : 2 ژانویه 2017 - 21:37 - شناسه خبر : 19842 اخبار شهرستان، اسلایدشو

پاسخگویی به مشکلات مردم

مشاوران طرح همای نیروی انتظامی در میبد

زمانی مردم به ما مراجعه می کنند که هنوز مشکلات ریشه ای و عمیق نشده و به صورتی از وقوع بحران در مسائل فوق جلوگیری می کنیم. ما با یک تیم روانشناسی بالغ بر ده الی دوازده نفر دسترسی رایگان مردم به خدمات مشاوره را تسهیل و فراهم می کنیم.

به گزراش صدای میبد: روز گذشته مشاوران نیروی انتظامی استان با حضور در مسجد جامع امام هادی(ع) بهمن آباد به سوالات و مشکلات مردم این منطقه پاسخ گفتند.

در این رابطه با ابوالفضل شیرمردی رئیس مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی یزد به گفتگو نشستیم.

وی گفت: طرح هما با مصوبه استانداری و حمایت دستگاههای دولتی و مردمی در مناطق فاقد مشاوره و محروم و آسیب دیده انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هما برگرفته از سه کلمه همیاری، مددکاری و مشاوره و آموزش است خاطرنشان ساخت: بیشترین مراجعات ما در مورد مسائلی چون روابط بین زوجین، اعتیاد همسر و فرزند پروری می باشد.

شیرمردی خوبی های این طرح را این طور برشمرد: زمانی مردم به ما مراجعه می کنند که هنوز مشکلات ریشه ای و عمیق نشده و به صورتی از وقوع بحران در مسائل فوق جلوگیری می کنیم. ما با یک تیم روانشناسی بالغ بر ده الی دوازده نفر دسترسی رایگان مردم به خدمات مشاوره را تسهیل و فراهم می کنیم.

رئیس مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی یزد در مورد اثر بخشی این طرح نیز گفت: ۴۰ درصد از مراجعین با اجرای پیشنهادات، مشکلاتشان حل شده و ۵۰ درصد نیز برای حل مشکل شان توانستند راه حل مناسب را پیدا کنند. یعنی چیزی در حدود ۹۰ درصد مراجعین ما توانسته اند که از این طرح و خدمات آن بهره مناسب و کافی را ببرند و آثار آن را در حل مشکلات زندگی شان به عینه مشاهده نمایند.

وی همچنین خاطرنشان ساخت:

این طرح ۲ سال است که شروع شده است. یکشنبه های هر هفته این طرح را در کانون های مساجد، پایگاههای بسیج و انجمن اولیاء و مربیان مدارس اجرا می کنیم.

جهت دعوت از بانیان طرح هما همشهریان می توانند با شماره ۲۰-۲۱۸۳۱۱۹ تماس بگیرند.

نکات پایانی

پیشنهاد می کنم مردان سهم و نقش خود را در زندگی افزایش دهند برای رفع مشکلات به مراکز حرفه ای و قابل اعتماد مراجعه کنند مرکز مشاوره آرامش با کادر مجرب در موضوعات خانوادگی، طلاق، اعتیاد، خیانت و یا مشکلاتی مانند فرار از منزل یا تجاوز می تواند مورد اعتماد و امین مردم قرار گیرد و راهکارهایی را برای پیشگیری و یا درمان موضوعات فوق ارائه دهد.

dsc_4891 dsc_4892 dsc_4893 dsc_4894 dsc_4895 dsc_4896 dsc_4898 dsc_4899 dsc_4900 dsc_4901 dsc_4907 dsc_4911 dsc_4912 dsc_4916 dsc_4919 dsc_4921

 

 

نظرات ارسال شده

  1. بسیار عالی

ارسال نظر