تاریخ : 8 ژانویه 2017 - 18:30 - شناسه خبر : 19958 اخبار شهرستان

عملیات روشنایی بلوار سنتو شروع شد

عملیات روشنایی بلوار سنتو حدفاصل ورودی مزرعه کلانتر تا میدان امام خامنه ای آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، عملیات روشنایی بلوار سنتو حدفاصل ورودی مزرعه کلانتر تا میدان امام خامنه ای آغاز شد.

لازم به ذکر است این پروژه بصورت مشارکتی توسط شهرداری میبد، فرمانداری، بخشداری و اداره برق در حال انجام می باشد که خرید تمام پایه های روشنایی به عهده این شهرداری می باشد که تاکنون ۳۳۶عدد پایه روشنایی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تهیه شده و ۲۳۰ عدد پایه روشنایی دیگر تا آخر ماه خریداری خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر پرسنل برق این شهرداری با مشارکت اداره برق در حال نصب پایه های روشنایی از ورودی رکن آباد تا کارخانه کاشی ستاره می باشد تا در دهه فجر روشنایی این محدوده به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. باسلام
    چرا در شهر ما هيچ برنامه ريزي دقيق و چشم انداز روشني براي انجام پروژه ها وجود ندارد.
    به چند مثال زير دقت كنيد:
    ۱- خيابان سازي جنب اداره راهنمايي و رانندگي(بعد از پل زيرگذر معلم و ابتداي جاده گلزار شهداي بارجين) انجام ميشود؛ جدول گذاري و باغچه بندي و تأمين روشنايي صورت ميگيرد ولي بعد از مدتي مسير مسدود ميشود.
    ۲- چراغهاي راهنمايي و رانندگي جهت نوبت دهي عبور و مرور در چهارراه واصل بين شهرك شهدا و شهرك امام جعفر صادق(جنب پمپ بنزين دشتي) نصب مي شود ولي پس از مدت زيادي بلااستفاده مجددا جمع آوري مي شود و جالب آنكه عزيزان هنوز به خود زحمت ۱۰ متر آسفالت مثلثي ورودي شهرك شهدا را نداده اند.
    ۳- انتهاي بلوار حضرت علي اكبر(مسجد شهرك شهدا) سالياني است بيش از نصف آن آماده شده ولي به حال خود رها شده است.
    در مورد پروژه روشنايي بلوار سنتو نيز بيش از يكسال است پروژه با كندي پيش مي رود. اولا كه طرح جدولگذاري به سبك فعلي براي چنين جاده اي اصلا كارشناسي نيست چه آنكه تا همين امروز بيش از ۸-۷ مورد تخريب اين سنگ جدولها بر اثر برخورد خودروهاي عبوري مشاهده شده است.
    پايه هاي روشنايي نيز ماه ها زير آفتاب و باد و … به حال خود رها بوده اند.
    و ده ها مورد ديگر كه به راحتي پول بيت المال را هدر ميدهند و جالب است كه دوباره همه مسئولان از كمبود بودجه و اعتبار سخن مي گويند.
    خواهش ميكنم اين مطلب را كه حرف دل بسياري از همشهريان است به گوش مسئولين برسانيد شايد من بعد كمي بيشتر در صرف هزينه هاي بيت المال دقت خرج دهند.

  2. سلام مطلب شما را به مسول شهرداری انتقال دادم. موفق باشید.

ارسال نظر