تاریخ : 9 ژانویه 2017 - 12:53 - شناسه خبر : 19988 اخبار شهرستان

پیام فرماندارمیبد در پی ارتحال یاردیرین امام و رهبری

فرماندارمیبد به مناسبت رحلت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل “حسین فلاح” فرماندارمیبد بدین شرح است:

خبر درگذشت نابهنگام یاردی‌ترین امام و رهبری، آیت‌الله اکبرهاشمی رفسنجانی مجاهدی نستوه، که بیش از پنج دهه در همه فرازوفرودهای نظام مقدس انقلاب اسلامی مجاهدانه در برابر جبهه استکبار در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاد ما را بسیار متأثر و اندوهگین ساخت.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی برجسته در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و علوم دینی بود که در مبارزه با ستم‌شاهی همراه امام بود و بعد از پیروزی انقلاب هم با قبول مسئولیت‌های خطیر، وفاداری به‌نظام و انقلاب را باوجود اختلافات سلیقه‌ای از خود نشان داد.

این مرد سیاست و دانشمند برجسته، با بصیرت تام، در فضاهای غبارآلود کشور، مسیر حق و حقیقت و ولایت را به‌خوبی تشخیص داد و هوشمندانه جبهه استکبار ، کفر و الحاد را دررسیدن به اهداف شومشان ناامید کرد و برگ‌های زرینی را در تاریخ اسلام و انقلاب از خود به یادگار گذاشت.

بی‌شک ملت انقلابی ایران، خدمات ارزشمند این مجاهد انقلابی و عالم فرزانه و خستگی‌ناپذیر را که یادآور روزهای سخت و نفس‌گیر انقلاب و یار امام و رهبر معظم بودند فراموش نخواهند کرد.

فقدان این عزیز سفرکرده که ضایعه جبران‌ناپذیر برای اسلام و انقلاب است را نخست به پیشگاه مقام معظم رهبری، خاندان و فرزندان وی و ملت شریف ایران تسلیت عرض نمودن و از خداوند تبارک‌وتعالی علو درجات را به وی و صبر جمیل برای همسر و فرزندانش مسئلت می‌دارم.

ارسال نظر