تاریخ : 10 ژانویه 2017 - 13:13 - شناسه خبر : 19997 اخبار شهرستان، اسلایدشو، با نماینده مجلس

پیام تسلیت دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

فقدان این مرد بزرگ ثلمه ای سنگین برای نظام اسلامی است

در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی  نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر نمودند.
متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
با اندوه فراوان درگذشت جانکاه آیت الله هاشمی رفسنجانی، از تنومند ترین پایه های انقلاب اسلامی، همه را در بهت واندوه فرو برد. آیت الله هاشمی یکی ازیاران دیرین امام خمینی بود که در پایه گذاری انقلاب اسلامی در کنار امام نقش بی بدیلی ایفا کرد و در فراز و فرودهای پس از انقلاب همواره در مسیر انقلاب،یاور صدیق رهبر و همدم و همراه مردم بود. دریغا که با رفتن بی هنگام خود  همه را در سوگ ابدی فرو برد.
اندوه در گذشت او را باید با همه خردمندان و ایجادگران انقلاب اسلامی و مردم ایران قسمت کنیم که فقدان این مرد بزرگ ثلمه ای سنگین برای نظام اسلامی است.
اینجانب این ضایعه عظیم را  از طرف خود و مردم شریف شهرستان های تفت و میبد به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده از خداوند متعال خواستارم.
کمال دهقانی فیروز آبادی
نماینده مردم تفت و میبد

نظرات ارسال شده

  1. درود بر روح بلند آیت الله هاشمی رفسنجانی.خدایش رحمت کند.

  2. ضمن تسلیت ارتحال اقای هاشمی
    کاش اقای نماینده و دیگر مسئولین مانند فرماندار که فرصت حضور در مراسم ۹ دی را نداشتند فرصت می کردند برای ۹ دی هم یک خط پیام بدهند

ارسال نظر