تاریخ : 19 ژانویه 2017 - 18:01 - شناسه خبر : 20079 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد در چهارمین نشست پرسش و پاسخ بامردم:

اجرای فاضلاب شهری از افتخارات این دوره است

شب گذشته برای چهارمین بار فرماندارمیبد به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان پای درد و دل‌های مردم نشستند و در فضایی صمیمی به دغدغه‌های مردم پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در این نشست که در بیت العباس برگزار شد؛ فرماندارمیبد همدلی مردم با مسئولین را مهم‌ترین راه توسعه و آبادانی دانست و گفت: به حمدالله مشارکت خیرین میبد در حوزه‌های مختلف ازجمله آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان و اخیراً در میراث فرهنگی و ورزش، آثار و برکات زیادی داشته است.

حسین فلاح گفت: امروز با پی گیری‌های مسئولین و در صدر آن امام‌جمعه و نماینده و فرماندار، اعتبارات ویژه‌ای برای مسیر ندوشن، ورزنه، تخصیص‌یافته، فاضلاب شهری از افتخارات ماست که کلید خورده و هرسال یک‌صد کیلومتر قرار است اجرا شود، مشکل فولاد که سال‌ها در بلاتکلیفی بود در حال رفع شدن است و یکی از شیک‌ترین موزه کشور در شهرستان میبد در حال احداث است.

فلاح خاطرنشان کرد: امروز به همت توجه مسئولین و مشارکت مردم، زیلو به‌عنوان هنر صنعت منحصربه‌فرد میبد، در آستانه ملی وجهانی شدن است و بیش از ۲۰۰ دار زیلو در این شهرستان وجود دارد.

وی بابیان اینکه امروز ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه از سفره‌های زیرزمینی میبد برای مصرف در حوزه‌های کشاورزی، شرب و بهداشت، آب بیرون کشیده می‌شود که تنها ۱۲۰ لیتر آن در صنایع مصرف می‌شود تصریح کرد: این روند در درازمدت موجب نشست و فرورفتگی‌های زمین خواهد شد.

فرماندارمیبد گفت: درحالی‌که با اجرای فاضلاب شهری میبد ما بخش زیادی از آب موردنیاز صنایع به‌ویژه صنایع پاک و فضای سبز را تأمین خواهیم کرد.

فلاح البته در کنار همه گام‌های برداشته‌شده به آسیب‌های اجتماعی هم پرداخت و گفت: باوجود برنامه‌های فرهنگی و مشاوره همچنان، طلاق یکی از آسیب‌های جدی است که خانواده‌های ما را تهدید می‌کند.

در میانه این نشست، شهردار، رئیس اداره برق، جانشین فرمانده انتظامی، رئیس راهور، اداره ورزش و جوانان هم با قرار گرفتن در پشت تریبون، به سؤالات مردم در حوزه خودپاسخ دادند.

ازجمله خواسته‌های مردم، حل مشکل ترافیک و کاهش تصادفات، رسیدگی به مشکلات معابر و آسفالت محلات، رفع موانع و آزادسازی، برقراری هرچه بیشتر امنیت، افزایش برنامه‌های فرهنگی و زمینه‌سازی فضاهای پویایی و نشاط عمومی، تعین حریم شهر و پاسخگویی شفاف مسئولین بود.

 

 photo_2017-01-19_12-53-59

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. چرا حبری بابت پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان عزیز را کار نکردید؟؟
    بعیده از شما

ارسال نظر