تاریخ : 2 فوریه 2017 - 12:32 - شناسه خبر : 20191 اخبار شهرستان

تجدید بیعت مسئولین میبد با آرمان‌های امام و شهدا

همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی رحمه‌الله علیه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به میهن، رژه موتوری در شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در این مراسم که فرماندارمیبد و مسئولین ارشد ادارات حضور داشتند؛ آتش‌نشانان قهرمان و نیروهای نظامی و انتظامی این رژه تا شهیدیه ادامه یافت و شرکت‌کنندگان با حضور بر سر مرقد مرحوم حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی رحمه‌الله علیه امام‌جمعه فقید و گلزار شهدای شهیدیه، ضمن ادای احترام با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

فرماندارمیبد در این مراسم به مبارزات و مجاهدت‌های مرحوم آیت‌الله اعرافی در اوایل انقلاب و همراهی وی با نهضت امام پرداخت و گفت: مرحوم آیت‌الله اعرافی از منادیان نهضت امام در منطقه بود که مردم را برای مبارزه با طاغوت و همبستگی و وحدت برای انقلاب بزرگ امام بود.

حسین فلاح افزود: امروز شهرستان میبد با تقدیم بیش از ۴۰۰ سردار و شهید به انقلاب اسلامی، سهم بزرگی در انقلاب دارد و به آن افتخارمی کند

فلاح گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی امروز در سایه انقلاب اسلامی است و ملت ایران با پیروی از امام و رهبری، راه سعادت و پیشرفت و آبادانی را یافته است.

 

 

ارسال نظر