تاریخ : 15 فوریه 2017 - 16:54 - شناسه خبر : 20654 اخبار شهرستان

معاون فرماندارمیبد:

همایش پیاده‌روی درمیبد برگزار می‌شود

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه از ساعت ۸ صبح از امامزاده سید صدرالدین قنبر تا امامزاده میر شمس الحق برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، معاون فرماندارمیبد در این جلسه با تسلیت دهه اول فاطمیه، ورزش را مهم‌ترین شاخص سلامت روحی و جسمی مردم خواند.

سید محسن فلاح بابیان اینکه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در طول سال بهانه‌ای‌ برای تحرک و پویایی و نشاط عموم جامعه است افزود: در دنیای امروز که انواع فضاهای مجازی وزندگی ماشینی باعث مرگ‌های زودرس، بیماری‌های قلبی و عروقی و سکته‌ها شیوع پیداکرده است باید فضای نشاط و شادابی را به جامعه هدیه داد.

فلاح با اشاره به در پیش بودن پنجمین یادواره ۵۰۰ سردار و شهید شهرستان میبد در نوزدهم اسفندماه گفت: این همایش بزرگ پیاده‌روی هم به مناسبت گرامی داشت این یادواره قرار است در شهرستان میبد برگزار شود.

معاون فرماندارمیبد افزود: بنابراین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه از ساعت ۸ صبح از امامزاده سید صدرالدین قنبر تا امامزاده میر شمس الحق برگزار می‌شود.

وی از همه دستگاه‌های ذی‌ربط در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش تأکید کرد و افزود: شهرداری، اداره ورزش و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بیشتر توجه کنند.

ارسال نظر