تاریخ : 19 فوریه 2017 - 17:01 - شناسه خبر : 20682 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

شورا مدنی‌ترین رکن مدیریت شهر و روستا در جامعه است

جلسه هماهنگی پنجمین دوره برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا با حضور رئیس هیئت نظارت این شورا و فرماندارمیبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد گفت: امروز شورا مدنی‌ترین رکن مدیریت شهر و روستا در جامعه ما نهادینه‌شده است و ازآنجاکه از دل خود مردم برخاسته است گام‌های مؤثری می‌تواند در جامعه بردارد.

حسین فلاح افزود: ما باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم چراکه همه پشتوانه نظام و انقلاب ما این مردم هستند و هر جا که نظام و کشور به حضور مردم نیاز داشته حضورداشته‌اند.

رئیس هیئت نظارت پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان هم با اشاره به نقش شوراها در توسعه و عمران روستاها گفت: از شکل‌گیری شوراهای شهر و روستا تابه امروز حرکت‌های خوبی در توسعه مناطق روستایی و شهری را شاهد هستیم.

علی افخمی افزود: ازآنجاکه شوراها از متن خود مردم محلات و شهرها هستند و از مسائل و مشکلات مناطق خودآگاه‌اند بهتر می‌توان مشکلات را حل و شاهد رشد و توسعه بود.

در این جلسه احکام، سید مصطفی موسوی به‌عنوان رئیس هیئت نظارت و غلامحسین صباغی، جلال انصاری و عبدالرحمان زارع به‌عنوان اعضای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ابلاغ شد.

ارسال نظر