تاریخ : 25 فوریه 2017 - 22:07 - شناسه خبر : 20845 اخبار شهرستان، گفت و گو

در تاریخ 5 اسفند رقم خورد

آغاز فصلی نوین در دانشگاه میبد+ گزارش تصویری

هم اکنون ۴ رشته دکترا داریم و برنامه داریم که هر سال ۲ رشته دکترا اضافه کنیم

دکتر-کلانتری

به گزارش صدای میبد: در پی برگزاری نخستین جلسه دفاع از پایان نامه دکتری در دانشگاه میبد و آغاز فصلی نوین در تاریخ این دانشگاه گفت و گوی کوتاهی با دکتر کلانتری رئیس دانشگاه میبد انجام دادیم. وی گفت: امروز اولین جلسه دفاع از پایان نامه دکتری در دانشگاه برگزار شده است. خوشبختانه ورودی های ۹۱ دانشگاه در دو رشته علوم و قرآن،حدیث و فقه و حقوق جزا الان به مرحله دفاع رسیده اند. امروز اولین دانشجوی ما فارغ التحصیل شد. ان شاء ا… یکی دو هفته دیگرنیز یکی دیگر از دانشجویان دکترا فقه وحقوق جزا از رساله خود دفاع می کند و به ترتیب سایر دانشجویان این مقطع نیز فارغ التحصیل می شوند.

دکتر کلانتری ادامه داد: هم اکنون ۴ رشته دکترا داریم و برنامه داریم که هر سال ۲ رشته دکترا اضافه کنیم. در آینده نزدیک در رشته های فنی مهندسی، مدیریت و سایر رشته های دانشکده علوم انسانی مان که دارای مقطع ارشد نیستند مقطع ارشد را راه اندازی می کنیم و در ادامه نیز دوره دکتری آن نیز به دانشگاه خواهیم آورد.

گفتنی است اولین جلسه دفاع از رساله دکتری دانشگاه توسط مجتبی خوشرنگ دانشجوی دکتری رشته علوم قرآن و حدیث با موضوع” نقد و بررسی تطبیقی آرای تفسیری پیرامون آیات عصمت انبیاء” به راهنمایی دکتر علی محمد میرجلیلی و با مشاوره دکتر کمال صحرایی و توسط دکتر حمید حمیدیان، دکتر احمد زارع زردینی و دکتر محمد حسن رستمی( از دانشگاه فردوسی مشهد)  ارزیابی و داوری شد.

DSC_7816 DSC_7822 DSC_7823 DSC_7825 DSC_7826

اخبار مرتبط

ارسال نظر