تاریخ : 10 مارس 2017 - 17:58 - شناسه خبر : 21015 اخبار شهرستان، اسلایدشو

با حضور مسئولین شهرستان صبح امروز روی داد:

میبدی ها قهرمان بلامنازع افتخار بیست و سوم + گزارش تصویری

در مراسم جشن تجلیل از برترین های کنکور که در یزد برگزار شد، میبدی ها توانستند در بسیاری از بخش های حائز رتبه شوند.

به گزارش صدای میبد: صبح روز پنج شنبه ۱۹ اسفندماه در مراسم جشن تجلیل از برترین های  کنکور که در یزد برگزار شد، میبدی ها توانستند در بسیاری از بخش های حائز رتبه شوند.

در این مراسم که دهقانی نماینده میبد و تفت، موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش و فلاح فرماندار شهرستان میبد حضور داشتند شهرستان میبد با کسب رتبه اول در قبولی کنکور سراسری مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین آموزشگاه میرمحمدی و استعدادهای درخشان رحیمی فر به عنوان آموزشگاه های برتر استان انتخاب شدند. پژوهشسرای میبد به عنوان پژوهشسرای برتر استان انتخاب شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از آقای رضایی به عنوان نفر اول کنکور علوم انسانی استان، از  آقای انتظاری به عنوان تنها مدال طلایی المپیاد استان ، از خانم احمدیان به عنوان مدال نقره جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است در این مراسم دانش آموزان میبدی به لطف خدا اکثر رتبه ها را به خود اختصاص داده و از مدیران مدارس  میرمحمدی، رحیمی فر و پژوهشسرا میبد تقدیر به عمل آمد.

عکس: سیدمحمدنبوی میبدی

 

DSC_9704 DSC_9703 DSC_9702 DSC_9686 DSC_9665 DSC_9662 DSC_9659 DSC_9650 DSC_9640 DSC_9638 DSC_9616 DSC_9611 DSC_9608 DSC_9603

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. سلام.واقعا جای تبریک داره.همه عزیزان خسته نباشند

  2. با سلام
    ممنون از اطلاع رسانی خوب شما.و تبریک به جامعه فرهنگیان

  3. سلام
    عرض تبریک خدمت همه زحمت کشان عرصه آموزش و پرورش.
    لازمه یه نکته ای رو اینجا بگم.
    با این وضعیتی که بنده در مدارس دبیرستان دوره اول و دوم شهرستان میبد دیده ام.(مدت زیادی است با دانش آموزان در ارتباطم.) باید به مسئولان زحمت کش میبد هشدار دهم اگر این رویه همینگونه پیش برود، دیری نیست افتخار رتبه های سرافراز کننده دانش آموزان میبدی را از دست بدهید.
    متاسفانه در مدارس میبد، در عرصه “پرورش” دانش آموزان مشکلات به شدت زیادی داریم.
    و اگر دانش آموزی “پرورش” درستی نداشته باشد، در آینده با رسوایی هایی که اتفاق خواهد افتاد؛ چیزی جز سر افکندگی نصیب مدیران مدارس و آموزش و پرورش نخواهد شد.
    عزیزان صدای میبد، لطفا این عرض بنده را به گوش مدیران آموزش و پرورش میبد برسانید.
    با تشکر

  4. با سلام.و سپاس دو مدرسه فوق که نام بردید به علت برگزیده شدن دانش اموزانشان در جشنواره خوارزمی و المپیاد تقدیر شدند و گرنه در نتایج کنکور مدارسی مثل نمونه گلمحمدی برتر بوده است..خبرصحیح نیست.جناب اقای نبوی.اصلاح بفرمایید.و از مسوولین هم سوال کنید.بیزحمت

ارسال نظر