تاریخ : 20 مارس 2017 - 12:43 - شناسه خبر : 21138 ایران و جهان، عکس، گزارش تصویری

(کاریکاتور)حسین شریعتمداری در ایرباس!

مدیرمسئول کیهان که از مخالفان برجام و خرید هواپیماهای جدید در پسابرجام است، در پرواز اهواز به تهران، سوار ایرباس ۳۲۱ شد. به همین مناسبت مهدی عزیزی کاریکاتور زیر را در خبر آنلاین منتشر کرد:  

مدیرمسئول کیهان که از مخالفان برجام و خرید هواپیماهای جدید در پسابرجام است، در پرواز اهواز به تهران، سوار ایرباس ۳۲۱ شد.

به همین مناسبت مهدی عزیزی کاریکاتور زیر را در خبر آنلاین منتشر کرد:

(کاریکاتور)حسین شریعتمداری در ایرباس!

 

نظرات ارسال شده

  1. خیلی آ بکی بود

  2. ضرب المثل است که تاکسی خالی بوق میزند . ظاهرا مطلب درست و حسابی ندارید تا در این ایام در سایت خود منتشر کنید دل خوش کردید به هواپیما سواری حسین شریعتمداری .واقعا اگر مطلب ندارید تعصب را کنار بگذارید و از مطالب سایر سایتهای میبد استفاده کنید

  3. اين ها تعصب نيست. عوام فريبي اين شخص است كه در رسانه اش مدام دم از بي فايده بودن خريد هواپيما مي زند ولي براي مسافرت هايش از پرواز استفاده مي كند آن هم همين هواپيماهاي نو. اگر به گذشته يك مروري كنيد در اواخر زمان اصلاحات يك هواپيمايي با هزينه بالا براي هيئت دولت خريداري شد كه از ان استفاده كنند. در آن زمان رسانه هاي اصول گرا در بوق و كرنا كردند كه چه سودي دارد. و در عمل ۸ سال محمودخان سوار بر اين هواپيما به اين ور و آن ور كشور مي رفت.

  4. آ قااين ور اون ور رفتن الکی نريد.۵۰روزمانده به انتخابات روحانی سفره های استاني یک روزه اش شروع شده و افتتاح طرحهای المثنی و سخنان تبلیغاتی.

ارسال نظر