تاریخ : 24 ژوئن 2015 - 9:22 - شناسه خبر : 2114 اخبار شهرستان، با دیگر رسانه ها

قاسمی در گفتگو با نارین نیوز؛

۶۵۰ برج نور مسیر پل خورشید تا دانشگاه میبد را روشن می کند/ پایان امسال زمان قطعی بهره برداری

این مبلغ شامل فنداسیون بندی، کابل کشی، ساخت برج نور با سربندی، جدول بندی مسیر و خط انتقال تغذیه انرژی و شبکه روشنایی و ترانس ها می باشد.

بخشدار مرکزی میبد گفت: عملیات پروژه روشنایی از پل خورشید تا دانشگاه آزاد میبد با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

محمدحسین قاسمی در گفتگو با نارین نیوز اظهار داشت: این پروژه هیچگونه اعتبار ردیفی و سازمانی ندارد و با تأکید فرماندار میبد مقرر شد به صورت جهادی و با همکاری شرکت تعاونی دهیاری ها و ادارات مرتبطی چون، شهرداری میبد، بخشداری مرکزی، اداره راه، اداره برق و جمعی از کارخانجات صنعتی شهرستان، به طول ۲۴ کیلومتر در دولاین رفت و برگشت از پل خورشید تا دانشگاه آزاد میبد به انجام برسد.

قاسمی مبلغ برآوردی این پروژه را بیش از ۶۰ میلیارد ریال عنوان نمود و تصریح کرد: این مبلغ شامل فنداسیون بندی، کابل کشی، ساخت برج نور با سربندی، جدول بندی مسیر و خط انتقال تغذیه انرژی و شبکه روشنایی و ترانس ها می باشد.

بخشدار مرکزی میبد اظهار داشت: طبق طرح تهیه شده توسط اداره برق، در این مسیر ۶۵۰ برج نور ۱۲ متری به فاصله ۴۰ متر از یکدیگر نصب می شود.

وی در پاسخ به این سوال که طبق اظهارات برخی مسئولان، قرار بود این پروژه تا اوایل سال۹۴ به بهره برداری می رسید، گفت: عملیات ایجاد روشنایی این مسیر بسیار سنگین است و تاکنون مشغول تهیه نقشه ها و تاییدیه های لازم جهت اجرای آن بوده ایم.

قاسمی اضافه کرد: قرارداد مربوطه با پیمانکار در حال انعقاد است و عملیات جانمایی و حفاری چاله ها از همین هفته شروع خواهد شد.

این مسئول در پایان با بیان این که کمک کارخانجات مستقر در مسیر در اجرای این طرح بسیار موثر است، اظهار امیدواری کرد: در نظر داریم طبق برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری ادارت مرتبط، این پروژه تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

نظرات ارسال شده

  1. جناب آقای قاسمی خیلی متاسفم برای شما به خاطر انتشار خبر کذب به این دلیل اینکه به استناد صورتجلسه دفتر معاون عمرانی استاندار ی که با حضور فرماندار و سرپرست شهرداری و جنابعالی و ریس شورای شهر و مدیرکل امور شهری و مدیرکل امور روستایی با حضور معاون هماهنگی عمرانی در استانداری یزد برگذار و مقررشد پس از تصویب شورای اسلامی شهرمیبد هزینه های پروژه مذکور از محل فروش اراضی ملی جنب سی ان جی متعلق به شهرداری و پروانه های غیرمجاز صادره که توسط دهیاری مهرآباد برخلاف طرح هادی مصوب روستای مهرآباد تصرف و توسط شرکت تعاونی دهیاریها و بخشداری به فروش رسیده است تامین و توسط شهرداری اجرا شود .

  2. حالا که هدایی رفته همه طرحاشو به اسم خودشون معرفی میکنن…فقط برای خود شیرینی!

  3. باسلام واحترام خدمت مدير سايت صداي ميبد ومردم شريف ونجيب ميبد از بخشدار محترم سوال شود آيا ازيسه شهرداري حاتم طائي شدن چه آسان وازفرماندار محترم نيززمين شهرداري فروختن وشهرراآباد كردن تورا بجائي نمي رساند اگر خيلي غيرت وتوان داري ازمحل اعتبارات دولتي استفاده كن وپول را ازبيرون بياور وخرج ميبد كن

ارسال نظر