تاریخ : 27 مارس 2017 - 11:42 - شناسه خبر : 21271 اخبار شهرستان، اسلایدشو

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد:

ثبت نام ۲۳۹ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا+تصویر

رئیس هیئت اجرایی انتخابات میبد از ثبت‌نام ۲۳۹ نفر در شهرستان میبد در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ حسین فلاح افزود: از این تعداد ۷۸ نفر در شهرمیبد،۲۳ نفر در شهر ندوشن و ۱۶ نفر در شهر بفروئیه هستند.

فلاح گفت:۱۲۲ نفر باقی‌مانده مربوط به روستاهای سه بخش مرکزی، بفروئیه و ندوشن هستند.

وی افزود: در بین کل ثبت‌نام کننده‌ها ۸ نفر زن و ۲۳۱ نفر هم مرد هستند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات میبد با اشاره به سطح تحصیلات کاندیداهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سطح تحصیلات ۵۲ نفر خواندن و نوشتن،۳۹ نفر دیپلم،۱۳ نفر فوق‌دیپلم،۸۳ نفر لیسانس،۳۳ نفر فوق‌لیسانس،۷ نفر دکتری و ۱۲ نفر هم حوزوی هستند.

فرماندارمیبد بابیان اینکه فضای ویژه‌ای‌ برای انتخاب مردم در شهرستان فراهم‌شده است افزود: مردم باید با پرهیز از محله گرایی که همواره آسیب جدی در فراینده توسعه و آبادانی شهراست؛ افراد کارآمد، مدیر، متعهد، شایسته، فنی و متخصص، دلسوز و باتقوا را از بین نامزدها انتخاب کنند.

 گفتنی است در آخرین ساعات اعلام شده، تعدادی از افراد شاخص شهرستان با حضور در فرمانداری اقدام به ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستانمودند که از جمله این افراد می توان به آقایان حسینعلی فلاح فرماندار اسبق شهرستان،استاد سید عبدالعظیم پویا و آقای مفیدیان اشاره نمود.
DSC_0889
همچنین از دیگر نکات قابل توجه نیز می توان به ثبت نام آقای آتشی رئیس شورای فعلی در آخرین ساعات اشاره کرد.
DSC_0762
DSC_0883

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. تا انجا که حقیر از قوانین و مقررات ثبت و نام اطلاع دارم در هنگام ثبت و نام نباید چهره نامزدها از رسانه پخش شود لذا از بین این همه ثبت و نام کننده انتشار چهره چند نفر شاخص گروه سیاسی خاص سوال برانگیز است جهت اطلاع بیشتر از مسئولین سوال کنید

  2. عباس آقا شما در این زمینه مطلع نیستید. در زمان ثبت نام انتخابات مجلس نیز چنین روالی بود و هر کاندیدای با رسانه های همسو به فرمانداری تفت می رفت و ثبت نام می کرد.

ارسال نظر