تاریخ : 4 آوریل 2017 - 19:40 - شناسه خبر : 21354 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

بهره برداری از میدان مهر

با توجه به حادثه خیز بودن و بروز حوادث ترافیکی در این تقاطع، احداث میدان در شورای ترافیک جهت رفع مشکلات ترافیکی و رفاه حال شهروندان تصویب شده بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز، تمامی پرسنل خدمات شهری و فضای سبز جهت اتمام عملیات عمرانی و طراحی داخلی میدان مهر شبابه روزی تلاش کردند و قبل از شروع سال ۹۶ عملیات بهسازی و طراحی داخلی این میدان نیز به اتمام رسید.

لازم به ذکر است عملیات عمرانی و فضای سبز شامل باغچه بندی، آجرفرش، بتن ریزی کف میدان جهت زیرسازی چمن مصنوعی، جدولگذاری میدان، ساخت موتورخانه و حوض آبنما، ساخت ونصب المان، نصب تاسیسات و تامین روشنایی محیطی میدان، لوله گذاری و آبرسانی باغچه ها، کاشت درخت های زینتی و گلهای فصلی و نصب چمن مصنوعی و … که بالغ بر ۷۲ میلیون تومان هزینه اجرایی این پروژه می باشد.

گفتنی است با توجه به حادثه خیز بودن و بروز حوادث ترافیکی در این تقاطع، احداث میدان در شورای ترافیک جهت رفع مشکلات ترافیکی و رفاه حال شهروندان تصویب شده بود.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. بیشتر شبیه دیش ماهواره است…
    نمی دونم از کجا مفهوم مهر رو براش پیدا کردند؟

  2. خودتان یکبار ( یکبار نه صدبار)دیگر این خبرتون را بخوانید و ببنید متوجه آدرس یا خیابان یا نام تقاطع ها یا محل ایجاد این میدان می شوید. واقعا مردم چگونه بفهمند این میدان کجای شهر قرار دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی واقعا این طرز اطلاع رسانی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متاسفم .

  3. مثل اینکه ایشون در سانفراسیسکو زندگی می کنند

ارسال نظر