تاریخ : 6 آوریل 2017 - 16:16 - شناسه خبر : 21385 اسلایدشو، ایران و جهان

طنز تلخ انتخاباتی: از زلزله مشهد تا نشست جمنا!

رئیسی در توضیح عدم حضورش اعلام کرده که چون در مشهد زلزله آمده است، او باید در کنار مردم می مانده است و به این دلیل در حضور در نشست جمنا، عذرخواهی کرده است.

طنز تلخ انتخاباتی: از زلزله مشهد تا نشست جمنا!عصر ایران – همزمان با برگزاری نشست انتخاباتی اصولگرایان (جمنا) در تهران، اتفاق عجیبی رخ داد که از آن می توان به عنوان یکی از رویدادهای عجیب و غریب انتخابات اردیبهشت ۹۶ یاد کرد.

در این نشست، قرار بود سید ابراهیم رئیسی به عنوان یکی از کاندیداهای اصولگرایان شرکت کند ولی در مشهد ماند به تهران نرفت.

رئیسی در توضیح عدم حضورش اعلام کرده که چون در مشهد زلزله آمده است، او باید در کنار مردم می ماند و به این دلیل از حضور در نشست جمنا، عذرخواهی کرده است.

روز گذشته زلزله نسبتاً شدیدی در مشهد رخ داد و متعاقب آن، پس لرزه های متعددی شهر را مدام تکان داد. در این زلزله یک نفر کشته شد و ده ها تن دیگر مجروح شدند.

بسیار از مردم، از وحشت بازگشت زلزله، شب را در هوای سرد مشهد، خارج از خانه ها خوابیدند. ستاد بحران در آماده باش کامل بود. در چنین شرایطی، تولیت آستان قدس رضوی ترجیح داد که در شهر بماند و در نشست سیاسی اصولگرایان شرکت نکند.

اما بخش عجیب ماجرا این بود که رئیسی، شهردار مشهد را به عنوان نماینده خود به نشست جمنا در تهران فرستاد! سید صولت مرتضوی در این نشست، کاندیداتوری رئیسی را اعلام کرد و گفت که برنامه های او به زودی اعلام می شود.

حال سؤال این است که اگر لازم بود در شرایط کنونی مشهد، مسؤولی در شهر بماند، آیا باید شهردار مشهد در شهر می ماند یا تولیت حرم امام رضا (ع) و کاندیدای ریاست جمهوری؟!

این، طنز تلخی است که شهردار شهر به نمایندگی از یک کاندیدا، شهر را در شرایط حساس بعد از زلزله ترک می کند و به تهران می رود تا در نشست انتخاباتی شرکت کند و خود آن کاندیدا می گوید به دلیل اوضاع مشهد بعد از زلزله، در شهر می ماند!

این که شهردار کنونی مشهد چنین اقدام عجیبی را مرتکب شده، شاید جای شگفتی زیادی نباشد چرا که او سال ها معاون سیاسی وزارت کشور دولت احمدی نژاد بود و این قبیل کارها در آن دولت، بسیار اتفاق می افتاد ولی خطایی، آن هم چنین فاحش، از رئیسی بعید بود و امیدواریم که ناشی از سبک مدیریتی اش نباشد!

نظرات ارسال شده

  1. سلام لازم شمابیشتر بررسی میکردیدبعد این خبر رامیزدید.چون دفترحجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به شدت این خبر را تکذیب کرده وگفته هیچ کس به نمایندگی از ایشان درجلسه امروزجمنا شرکت نکرده است.
    باز هم سایت صدای میبد تهمت؟؟؟

  2. آقا مجتبی شما که از همه جا بی خبر هستید چرا حرف بی خود می زنید
    این خبر در خبرگزاری فارس به صورت لحظه به لحظه به روز می شد. یه کم اطلاعات را بالا ببر، سایت های خبری را مرور کن بعد حرف بزن!

    مرتضوی خبر داد
    رئیسی دعوت برای کاندیداتوری در انتخابات را پذیرفت/ برنامه‌های ایشان بزودی اعلام می‌شود

    حجت‌الاسلام رئیسی، صولت مرتضوی را به عنوان نماینده خود به دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرستاد.

    مرتضوی اظهار داشت: آقای رئیسی از اینکه از ایشان دعوت به عمل آمد تا داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را بپذیرد سپاسگزاری کرد.

  3. لازم است بدانید سیدصولت مرتضوی صبح امروز بعد از سروسامان دادن حاددثه زلزله برای کاری ضروری به تهران سفرکرده

  4. دیگه طنزش تلختر از کارهای روحانی توی ماه اردیبهشت نیست که:
    – سهام عدالت: اردیبهشت ماه!
    – سبد کالا: اردیبهشت ماه!
    – معوقات فرهنگیان: اردیبهشت ماه!
    – جلوگیری از افزایش قیمت ها: تا اردیبهشت ماه!
    – جلوگیری از افزایش نرخ کرایه‌ها: تا اردیبهشت ماه!

    – انتخابات ریاست جمهوری کیه؟ اردیبهشت_ماه!

  5. هنوز هیچی نشده دست به تخریب این سید بزرگوار زده اید؟ واقعا نمی دانم این دولت چه دستاورد مهمی برای شما داشته که این چنین به دفاع از آن می پردازید

  6. عصبانی نشوید ميبدخبر.شماوهرکس ديگري که به سایت وتلگرام خبرگذاری فارس مراجعه کرده باشد راحت ميفهمدکه این خبر جهت دار و انحراف کننده ميباشدواقا مجتبي راست میگه.
    چرا شما اطرافیان روحانی این روزها زود عصبانی می شید وهرچي به نفعتان نیست جواب نمیدی و..

  7. حسن آقا شما هم که اطلاعات نم کشیده! مرد مومن یا نمی دانی خبرگزاری فارس وابسته به کجاست و برای کدام جناح کار می کند یا خود را به ندانستن زده اید!

  8. سلام مقصود جمله شما (بسیار از مردم، از وحشت بازگشت زلزله، شب را در هوای سرد مشهد، خارج از خانه ها خوابیدند. ستاد بحران در آماده باش کامل بود. در چنین شرایطی، تولیت آستان قدس رضوی ترجیح داد که در شهر بماند) این است که باید آقای ریسی باید می رفته تو خیابان می خوابیده.؟ (یا بنده اشتباه متوجه شدم)
    ثانیاً :در مورد اینکه شهردار مشهد رفته آنجا به عنوان نماینده رفته در آن مجلس شرکت کرده به عنوان این که نماینده است نه به این عنوان که شهردار مشهد.
    ثالثا چه ربطی داره که ایشان به عنوان نماینده آمده اند معاون سیاسی دولتی بوده. تلازم اصلا منطقی نیست. و روشن کنید منظور “از این قبیل کارها “در جمله شما چیست و ربط آن به نماینده بودن ایشان از آقای ریسی
    رابعا :در قسمت آخر پیام شما دارید شخصیت آقا ریسی به دلیل واهی تخریب می کنید “امیدواریم…. “امیدواریم این کار از شما سهوا انجام شده باشد زیرا که اگر می خواهید از حزبی دفاع و بر دیگر حریفان غلبه پیدا کنید الآن وقت اش نیست.

  9. دقت کنید
    صدای میبد: این خبر در خبرگزاری فارس به صورت لحظه به لحظه به روز می شد. یه کم اطلاعات را بالا ببر، سایت های خبری را مرور کن بعد حرف بزن!

    حسن:عصبانی نشوید ميبدخبر.شماوهرکس ديگري که به سایت وتلگرام خبرگذاری فارس مراجعه کرده باشد راحت ميفهمدکه این خبر جهت دار و انحراف کننده ميباشدواقا مجتبي راست میگه.
    صدای میبد:حسن آقا شما هم که اطلاعات نم کشیده! مرد مومن یا نمی دانی خبرگزاری فارس وابسته به کجاست و برای کدام جناح کار می کند یا خود را به ندانستن زده اید!

    ما حالا چه کارکنیم به سایت فارس استناد کنیم یا نکنیم؟؟؟؟؟؟ یکبارمگی برو خبرگذاری فارس یکبار مگی نمیدونی خبرگزاری فارس وابسته به کجاست؟؟

  10. فریدون خان! حسن آقا اعلام می کنند که شهردار مشهد از طرف آقای رئیسی در این جلسه شرکت نکرده و به خبری که تاریخ آن از خبر فعلی فارس عقب تر است اشاره می کنند. و می خواهند بگویند آقای رئیسی نماینده ای برای جمنا نفرستاده است. شما به خبرگزاری فارس استناد کنید. مثل این است که آقای رئیسی یک ماه قبل گفتند که من افتخار خادمی امام رضا را به ریاست جمهوری ترجیح می دهم و در انتخابات شرکت نمی کنم حالا شما این خبر را از خبرگزاری فارس بزنی و بگی که نه خبر حضور ایشون در انتخابات دروغ است. تاریخ خبر هم که مهم است.

  11. متاسفیم ازادبیات دون شان رسانه ایتان وکم ظرفیتی شماو… .

  12. واقعا از ادبیات سایت صدای میبد متاسف شدم.اینجا رسانه است یا کوچه بازار که این نحو صحبت میکنید؟ از رسانه ای که همچین ادبیاتی دارند خبرهایی بهتر از این درج نمیشود دوستان. امیدوارم خدا همه ما را به راه راست دعوت کند

  13. بعضیا که کم میارن و نمیتوانند جواب منطقی با سند و مدرک بیارن توسل میشن به ادبیات خبر ….خخخخ

ارسال نظر