تاریخ : 28 آوریل 2017 - 11:13 - شناسه خبر : 21591 اخبار استان، انتخابات

ستاد مرکزی حسن روحانی اعلام کرد:

سفر حسن روحانی به یزد

سخنگوی ستاد مرکزی روحانی در استان یزد از سفر حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری به استان یزد در روز شنبه آینده خبر داد.

ابوالقاسم شعشعی هدف از این سفر را دیدار وی با مردم یزد عنوان کرد.

شعشعی با بیان اینکه این سفر جنبه دولتی ندارد و در آن هیچ پروژه ای افتتاح نخواهد شد، افزود: در برنامه سفر روحانی تنها دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و سخنرانی در جمع مردم یزد در مسجد حظیره پیش بینی شده است.
سخنگوی ستاد مرکزی روحانی در استان یزد گفت: با توجه به اینکه دکتر روحانی صبح شنبه به کرمان سفر می کند لذا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای سخنرانی وی در عصر پیش بینی شده و شامگاه شنبه در بندر عباس دیدار مردمی دارد.
شعشعی با اشاره به انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی لازم برای این سفر ادامه داد: روحانی در این سفر به عنوان داوطلب انتخابات به استان یزد سفر می کند و بنا بر تاکید وی همه فعالیت ها توسط ستاد مردمی انجام می شود.
سخنگوی ستاد مرکزی روحانی در استان یزد در مورد برنامه های این ستاد و نیز اصلاح طلبان استان برای انتخابات شوراها نیز اظهار داشت: در فراخوانی که از طرف شورای اصلاح طلبان انجام شد، ۳۸۰ نفر از داوطلبان انتخابات شوراها نیز برنامه های خود را اعلام کردند و تلاش داریم افرادی کاربلد، پاکدست و وفادار به نظام را انتخاب و در لیستی واحد معرفی کنیم.
شعشعی اظهار داشت: البته در نهایت این مردم هستند که حرف آخر را می زنند و ما فقط با صداقت و شفافیت موارد را به مردم بیان خواهیم کرد.
تابناک

ارسال نظر