تاریخ : 29 آوریل 2017 - 18:54 - شناسه خبر : 21632 انتخابات

منظور جهانگیری از این جمله چه بود: “اونایی که به سفارت عربستان حمله کردند الان تو ستاد کدوم کاندیدا فعالیت می کنند؟” (+عکس)

مروری بر آرشیو نشان می دهد که در حمله به سفارت عربستان، اعضای یک جریان افراطی به ریاست حسن کردمیهن که مقرشان در کرج است و هیأتی به نام “هیأت الرضا (ع)” دارند مداخله داشته اند.

ایران – در جریان مناظره اول، اسحاق جهانگیری گفت: کسانی که به سفارت عربستان حمله کردند و مانع از ورود ۷۰۰۰ هزار توریست شیعه به مشهد شدند، الان در ستاد کدام کاندیدا فعال اند؟منظور جهانگیری از این جمله چه بود:

مروری بر آرشیو نشان می دهد که در حمله به سفارت عربستان، اعضای یک جریان افراطی به ریاست حسن کردمیهن که مقرشان در کرج است و هیأتی به نام “هیأت الرضا (ع)” دارند، مداخله داشته اند و حتی آن زمان خبر از بازداشت سرکرده حمله به سفارت منتشر شد.

کردمیهن و اعضای تیمش رابطه ای دیرینه با محمدباقر قالیباف دارند و حتی عهدنامه انتخاباتی قالیباف در انتخابات ۹۲، در جمع اعضای هیأت الرضا(ع) توسط وی قرائت شد.(+)


منظور جهانگیری از این جمله چه بود:

منظور جهانگیری از این جمله چه بود:

منظور جهانگیری از این جمله چه بود:

منظور جهانگیری از این جمله چه بود:

منظور جهانگیری از این جمله چه بود:

منظور جهانگیری از این جمله چه بود:

نظرات ارسال شده

  1. سه سوال آیا الآن تو ستاد آقای قاليبافند!؟؟!؟ دو آیا آقای قالیباف راضی به این کار بودند که این حاجی انجام داده!؟!؟؟ سه آیا اون آقایی که در افتتاح ستاد روحانی در ایلام به امام روزه توهین کردند و الان دستگیر شدند هم بياريم پای آقای روحانی!!!؟؟؟ پنجم واقعا متاسفم دیدگاه شما که دارید کور کورانه از روحانی حمایت میکنید و اصلا هم از سايتتان بوی حمایت از دولت نمياد و نصف خبر هاتون هم یا از عصر ايرانه یا شرق حداقل دوتا کارشناس تو سايتتان بياريد الان هم قراره بگيد تو جواب سایت های ديگه ميبد رو بگيد بعد بگي اونا پس چه و فرا فکنی کنی یا حق

  2. خدا لعنتشون کنه…..
    احسنت ….اینم خبر خوب و زیبا…..

  3. یه سوال فنی:
    اونهایی که به امام رضا(ع) توهین کردند در ستاد کدام کاندیدا هستند؟!
    و اینکه توهین به امام رئوف(ع) بدتر است یا حمله به سفارت کشور وابسته به آمریکا و دشمن خونی مردم ایران؟
    ای کاش جواب این سوالات رو هم توی سایتتون منتشر میکردید

  4. اونائی هم که کشور را تو سال ۷۸ و ۸۸ به اشوب کشوندن ترور حجاریان رو رقم زدند تابه نام سپاه و بسیج تموم بشه اونائی که اطلاعات محرمانه هسته ای رو فروختند اونائی که به شهدای حرم و رزمندگان توهین کردند اونائی که امام رضا رو به سخره گرفتند الان مسئول ستاد کیانند و بالاتر منافقین و ال سقوط امریکا و انگلیس خبیث الان تبلیغ کدوم کاندیدا را میکنند

ارسال نظر