تاریخ : 29 آوریل 2017 - 19:08 - شناسه خبر : 21635 اخبار شهرستان

برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی تکثیر وپرورش ماهیان زینتی در شهرستان میبد

جهت توسعه این صنعت در شهرستان نیاز به سرمایه گذاری و تسهیلات است که با صندوق کار آفرینی امید مذاکرات و تفاهم نامه هایی انجام گرفته است و تاکنون بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات به این بخش پرداخت گردیده است.

به گزارش صدای میبد: به گفته آقای پور کوثری مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میبد در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و ایجاد اشتغال و با توجه به برنامه ریزی و پتانسیل یابی به عمل آمده، شهرستان میبد با تولید بیش از ۳۰۰هزار قطعه انواع ماهیان زینتی رتبه دوم استان را دارد و انشا الله تا دوسال آینده به قطب اول استان و منطقه تبدیل خواهد شد.

وی افزود: جهت توسعه این صنعت در شهرستان نیاز به سرمایه گذاری و تسهیلات است که با صندوق کار آفرینی امید مذاکرات و تفاهم نامه هایی انجام گرفته است و تاکنون بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات به این بخش پرداخت گردیده است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره ماهیان زینتی در شهرستان علاقه مندان و متقاضیانی در شهرستان داریم و طرح اولین شهرک ماهیان زینتی در دست مطالعه می باشد و همچنین جهت آموزش بهره برداران و علاقه مندان به این رشته در صدد برگزاری دو دوره آموزشی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در شهرستان با حضور اساتید مجرب در اردبیشهت ماه خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: درپایان به شرکت کنندگان گواهی معتبر از سازمان فنی حرفه ای اعطا می گردد، علاقه مندان می توانند با مراجعه به مراکز ومدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ثبت نام دوره فوق اقدام نمایند

ارسال نظر