تاریخ : 3 می 2017 - 9:09 - شناسه خبر : 21699 اخبار شهرستان، اسلایدشو

يك برد و دو تساوي نتیجه دومین روز از مسابقات فوتسال کارگران میبد

دومین روز از سری مسابقات فوتسال کارگران میبد، در سالن مجموعه فرهنگي، ورزشی و تفریحی کارگران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد: دومین روز از مسابقات فوتسال کارگران میبد، گرامیداشت هفته کارگر با حضور شش تیم در سالن مجموعه فرهنگي، ورزشی و تفریحی کارگران اين شهر برگزار و تیم ها به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این رقابت ها که از ساعت ۱۷ آغاز شد، تیم کاشی نوآوران و رباط با داوري حسين غفورزاده،‌ ابراهيم دهقاني، جليل زارع و رضا احمدي به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، دو تيم به نتيجه دو بر دو رضايت دادند.

در دومین بازی که از ساعت ۱۸ بین تیم های شرکت کاشی صدراسرام و كاشي احسان برگزار شد، تیم صدراسرام با نتیجه چهار بر يك به پیروزی رسید.

آخرين بازي اين روز از ساعت ۱۹ آغاز و تیم کاشی باستان، مدافع عنوان قهرماني با کاشی عمارت به رقابت پرداخت که در پایان اين مسابقه نفس گير، دو تيم به نتيجه مساوي چهار بر چهار دست يافتند و با اين بازي پرونده دومين روز از مسابقات فوتسال كارگران ميبد بسته شد.

گفتني است: سومین روز از این مسابقات عصر روز چهارشنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۷ بین شش تیم گروه اول و دوم برگزار خواهد شد که در این روز، تیم های کاشی ياقوت و درساسرام، کاشی خيام و كيمياسرام و تيم کاشی ارچين و رباط به رقابت با یکدیگر می پردازند.

فوتسال-كارگران-ميبد-4 فوتسال-كارگران-ميبد-3 فوتسال-كارگران-ميبد-2 فوتسال-كارگران-ميبد-1

اخبار مرتبط

ارسال نظر