تاریخ : 4 می 2017 - 19:57 - شناسه خبر : 21724 اخبار شهرستان، اسلایدشو

حسینعلی فلاح مسئول ستاد دکتر روحانی در میبد شد+ تصاویر

فقط با گفتن شغل ایجاد نمی شود. به ازای هر شغلی که می خواهند ایجاد کنند ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است. وقتی مملکت در آمد آن محدود است چطور می خواهند پنج میلیون شغل ایجاد کنند.

حسینعلی فلاح فرماندار اسبق یزد در افتتاح دفتر تبلیغاتی دکتر روحانی گفت: رقیب بسیار جدی و با تمام قوا وارد صحنه شده است و بیشتر به دنبال عوام فریبی است.
فرماندار اسبق یزد گفت: زمانی که دکتر روحانی دولت را در دست گرفت با اکثر کشورها روابط خوبی نداشتیم، الان روابط خوبی با کشورها برقرار شده است.

وی ادامه داد: در مسائل بهداشت و درمان رقیب نمی تواند به دولت ایراد بگیرد. هزینه های سنگینی در بخش سلامت بر دوش مردم بود. وقتی شما به بیمارستان دولتی می روید تقریبا هزینه رایگان شده است.
فلاح همچنین با اشاره به شعار یکی از کاندیداها در مورد ایجاد پنج میلیون شغل و افزایش سرانه کشور به سه برابر گفت: اینها فقط شعاری بیش نیست. همین الان مجموع یارانه آن ۳۶ میلیارد تومان است که از بودجه عمومی دولت باید تامین شود. آن وقت این کاندیداهای رقیب بودجه سه برابری یارانه را از کجا می خواهند تامین کنند.
حسینعلی فلاح افزود: فقط با گفتن شغل ایجاد نمی شود. به ازای هر شغلی که می خواهند ایجاد کنند ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است. وقتی مملکت در آمد آن محدود است چطور می خواهند پنج میلیون شغل ایجاد کنند.

گفتنی است در افتتاح ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی، دکتر دهقانی نماینده تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

ELI_4430

ELI_4453 ELI_4403     ELI_4382 ELI_4372 ELI_4354  ELI_4345

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. سلام. آقای شفیع پور شما چرا توی مراسم نیستی جات خیلی خالیه!!!!!!!!!!!!!!!

  2. سلام. بنده درب مغازه هستم و حسابی درگیر طراحی پوستر. البته تاکنون در هیچ ستادی هم حضور نداشته ام. گرچه گرایش سیاسی خودم را دارم.

  3. یه سوالی نماینده مجلس از نظر قانونی می تواند علنی از کسی طرفداری نماید؟

  4. ببخشید یک نفر داره با نام اختصاری بنده پیام میده. سوال اولی ما من نیست اما به اسم من هست.چجوریه؟

  5. سلام.فقط یک جمله می گویم بعضییییییییی ها نمک خوردند و نمکدون می شکننننننند.البته جای بحث است که نماینده مجلس اونجا چی کار می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟صدای میبد نگرش خودتون رو عوض کنید

  6. آ قاي شفیع پور نمیدونم خواسته یا ناخواسته عوض اینکه تبلیغ روحانی بکنی داری از همین چندتا رای ایشان کم ميکني .شما فکر میکنی شطرنج بازماهر و صبوری هستي

ارسال نظر