تاریخ : 25 ژوئن 2015 - 11:32 - شناسه خبر : 2173 اخبار شهرستان

تبريك به خودم، تبريك به شما، تبريك به همه!

من هم به سهم خود انتخاب شايسته اين عزيزان را به فال نيك گرفته و توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر شهر خورشيد “ميبد” را آرزو دارم و انشاءالله با همراهي و همگامي شهردار و شوراي شهر و همكاري همه شهروندان عزيز شاهد شكوفايي هر چه بيشتر شهر و رفاه شهروندان ميبدي باشيم.

با سلام

ضمن قبولي طاعات و عبادات در اين ماه مبارك رمضان اينجانب انتصاب شايسته جناب آقاي مهندس نقيبي زاده را به عنوان شهردار ميبد تبريك گفته، براي ايشان آرزوي موفقيت و توفيق روزافزون دارم. همچنين ضمن تبريك به شوراي محترم شهر كه توانستند با آرام نمودن فضاي اجتماعي و با حوصله و وقت گذاري مناسب در كمترين زمان ممكن به تصميم و نتيجه مطلوب و گزينه مورد نظر برسند تبريك عرض نموده و خدا قوت مي گويم.

در اين زمينه بر خود لازم مي دانم از شوراي محترم شهر كه با دعوت از اينجانب و ديگر نامزدها، فرصت ارائه برنامه را در جهت پيشبرد بهتر امور شهر، فراهم نمودند تشكر و قدرداني نمايم چرا كه هدف همگي داشتن شهري خوب و زيبا و درخور شأن مردم نجيب و بزرگوار ميبد بوده و هست و حضور و ارائه برنامه، در صحن شوراي اسلامي شهر ميبد كمترين خدمتي بوده است كه توفيق آن براي اينجانب فراهم گرديد و اميدوارم كه برنامه‌هاي اعلامي از سوي اينجانب و ديگر نامزدهاي محترم مورد توجه عزيزان در شوراي شهر و شهردار محترم قرار گرفته و بتواند مفيد و موثر واقع شود.

من هم به سهم خود انتخاب شايسته اين عزيزان را به فال نيك گرفته و توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر شهر خورشيد “ميبد” را آرزو دارم و انشاءالله با همراهي و همگامي شهردار و شوراي شهر و همكاري همه شهروندان عزيز شاهد شكوفايي هر چه بيشتر شهر و رفاه شهروندان ميبدي باشيم. در پايان از رسانه ها و ديگر عزيزاني كه با تدبير خود آرامش را در سطح شهر فراهم آورده و اميد را در دل شهروندان عزيز ميبدي زنده نگه داشته و مي دارند سپاسگزاري مي نمايم.

(امير) حسين فلاح

۴/۴/۱۳۹۴

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. بله دیگه… ایشون ماشالا واردن تو همه کارا چون قدیمی هستن… قبلا هم میبد دستشون بوده…مردم قبلا از حضورشون فیض بردن البته مسئولین بیشتر!!!
    (امیدوارم بتونه طرح های هدایی رو کامل کنه….)

ارسال نظر