تاریخ : 4 می 2017 - 20:20 - شناسه خبر : 21745 اخبار شهرستان، اسلایدشو

آتشی رئیس شورای اسلامی شهر میبد در کنفرانس خبری:

بیشترین آزادسازی های شهر در دوره شورای چهارم اتفاق افتاده است

بیشترین آزادسازی های شهر در دوره شورای چهارم اتفاق افتاده است و گاهاً اتفاق افتاده که برای آزادسازی یک زمین بارها به درب منزل مالک آن رفته ام. همکاری شهروندان در این زمینه به نفع شهر می باشد.

کنفرانس خبری مهندس بهارستانی شهردار میبد و اعضای شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شورای شهر به میزبانی شهرداری برگزار شد.
مهندس بهارستانی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، به برخی از پروژه های مهم شهرداری در طول ۴ سال که توسط مهندس هدائی و مهندس نقیبی زاده شروع و ادامه پیدا کرده بود اشاره کرد و افزود: دو پروژه مهم ممیزی شهر و ساماندهی بایگانی که به عنوان زیرساخت های لازم سیستم مکانیزه شهرسازی محسوب می شود در زمان مهندس هدائی آغاز و با پیگیری های مهندس نقیبی زاده ادامه پیدا کرد که ما امروز بتوانیم با داشتن این زیرساختها و خریداری سخت افزار و نرم افزارهای مربوطه، سیستم مکانیزه شهرسازی را تا چند روز آینده افتتاح نماییم.
وی عنوان کرد: تمام تلاش من و شهرداران قبلی در جهت رفاه حال شهروندان بوده ، بطوریکه هزینه معابر آسفالت شده در این مدت بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط واحدهای خدمات شهری و عمران می باشد.
شهردار میبد برخی از پروژه های مهم این ۴ سال را این گونه برشمرد: عملیات بلوار مرحوم یحیی زاده شامل زیرسازی، آسفالت، جدولگذاری، رنگ آمیزی، روشنایی و فضای سبز بالغ بر ۴ میلیارد تومان در این مدت انجام شده، تجهیز کشتارگاه، آزادسازی معابر، تعویض و رنگ آمیزی سنگ جدول بلوارهای و خیابان های اصلی شهر، احداث بوستان بانوان، زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری خیابان جمهوری اسلامی و … می باشد.
در ادامه جلسه مهندس بهارستانی و آقای آتشی ریاست شورای شهر به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
شهردار میبد با اشاره به پتانسیل توریستی شهر میبد گفت: یک توریست اتریشی به من گفت با خواندن تابلوی نارین قلعه فهمیدم که شهر میبد از اهرام ثلاثه مصر نیز قدیمی تر است. چرا این قدر ناشناخته است.
وی در این جلسه از دکتر کریم زاده جهت سرمایه گذاری در پارک غدیر تشکر کرد و خاطر نشان ساخت: شهرداری میبد با توجه معضل پارکینگ با همکاری هیئت امناء مساجد اقدام به احداث پارکینگ در تعدادی از مساجد اصلی شهر نموده است که آثار آن را در آینده ای نه چندان دور مشاهده خواهیم کرد. من جمله پارکینگ امامزاده میرشمس الحق که در زمان مهندس هدایی صورت گرفت و کار بسیاری خوبی بود.
دکتر کمال بیکی یکی از اعضای شورای شهر میبد در این جلسه اظهار داشت: مهمترین کار شورا برای ایجاد درآمدهای پایدار تشکیل یک گروه مطالعاتی که با یک کار میدانی و پژوهشی پیشنهادات خود را در این زمینه به ما ارائه خواهند داد. با این مبنا که فشار کمتری بر مردم باشد.
وی ادامه داد: نارین قلعه، برج کبوترخانه و فرودگاه انگلیسی ها همه اینها به مثابه یک چاه نفت است. که باید از آنها استفاده کنیم.
دکتربیکی در پایان صحبت های خود همچنین با اشاره به ضعف شورا در زمینه کار فرهنگی خاطر نشان ساخت: در شورا کار فرهنگی کم انجام گرفته است.
در این جلسه آتشی رئیس شورای شهر میبد با تاکید بر رعایت اخلاق در زمینه های مدیریتی، سیاسی و رسانه ای بیشتر گرفتاری های انسانیت را ناشی از بداخلاقی ها دانست و به گوشه ای فعالیت های صورت گرفته در این دوره اشاره نمود.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد علت ایجاد دوربرگردان در خط سنتو گفت: این دوربرگردان بنا به خواست تعدادی از کشاورزان آن منطقه صورت گرفته و خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه ای را به دنبال نداشته است.
رئیس شورای شهر میبد از نصب دوربین های کنترل سرعت در چند ماه آینده خبر داد و گفت: بیشترین آزادسازی های شهر در دوره شورای چهارم اتفاق افتاده است و گاهاً اتفاق افتاده که برای آزادسازی یک زمین بارها به درب منزل مالک آن رفته ام. همکاری شهروندان در این زمینه به نفع شهر می باشد.
جوادیان از اعضای شورای شهر میبد یکی از برنامه های شورای شهر میبد را نقش پارلمانی شورا در شهر دانست و اظهار داشت: متاسفانه بالاترین از ۳۰ هزار نفر شرکت کننده در انتخابات شورای شهر گذشته، شش هزار نفر بود که این نگاه به شورا باید عوض شود.

DSC_1568 DSC_1570 DSC_1572 DSC_1580 DSC_1583

اخبار مرتبط

ارسال نظر