تاریخ : 5 می 2017 - 11:16 - شناسه خبر : 21764 اسلایدشو، انتخابات

افتتاح ستاد جوانان و بانوان دکتر روحانی در میبد+ گزارش تصویری

شب گذشته با حضور دکتر دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، حسینعلی فلاح رئیس ستاد دکتر روحانی در میبد و خانم عباسقلی زاده ستاد جوانان و بانوان دکتر روحانی در میبد افتتاح شد.

به گزارش صدای میبد: شب گذشته با حضور دکتر دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، حسینعلی فلاح رئیس ستاد دکتر روحانی در میبد و خانم عباسقلی زاده ستاد جوانان و بانوان دکتر روحانی در میبد افتتاح شد.

DSC_1912 DSC_1911 DSC_1909 DSC_1900 DSC_1895 DSC_1891 DSC_1884 DSC_1883 DSC_1882 DSC_1881 DSC_1879 DSC_1876 DSC_1875

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. من از بعضی ها تعجب میکنم.به خاطر جناح بازی و اینا حاضرند هر کاری بکنند.دیدند تو چهار سال دولت هیچ کار نکرد ولی باز طرفداری میکنن به خاطر جناح خودشان.ان شالله همه بدانند که رأیشان حق الناس هست و بیخود و بی جهت به کسی رأی ندهند .

  2. ۴در صدی ها……………

  3. سلام.بازخدا را شکر که یک تعداد محدود مردم میبد هستند که از عملکرد دولت راضی بودند و برای ایشان ستاد زدند و جای تأمل هست که نماینده مجلس ستاد ایشان را افتتاح می کنند اگر از روی حضور و رضایت ستاد هست ایشان باید بی طرف ستاد های دیگر را افتتاح کنند اگر از روی حمایت و طرف داری هست باز هم جای تأمل دارد.درضمن صدای میبد شما اگگگگگگگگگگگگگر به عنوان صدایییییییییییییی میبد هستید از ستاد های دیگر هم خبر در سایتتون قرار دهید البته بی طرفانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. اینها همان ۴درصدی های میبد هستند 🙂

  5. آدرس این خرابه رو هم میدادید بد نبودا ، ای بابا، دیگه روشون نشدن توی شهر ستاد بزنن، رفتن توی پشت و پسلها ستاد تاسیس کردند :)(

  6. شماصدای میبد هستید یا صدای روحانی؟

  7. با سلام
    كلانتر جان اگرسري به سايتهاي خبري دیگر میبد بزنید خواهید دید که آنها هم جناح دیگر را تبلیغ و خبرهای دیگر ستاد ها را پوشش نمی دهند فعلا گیر به این سایت ندهید

  8. با سلام
    كلانتر جان اگر سري به سايتهاي خبري دیگر میبد بزنید خواهید دید که آنها هم جناح دیگر را تبلیغ و خبرهای دیگر ستاد ها را پوشش نمی دهند فعلا گیر به این سایت ندهید

  9. اینا اگه مرد بودند تو ستاد بانوان چیکار می کنند؟
    پس نامردا به این حسن رای می دن نه مردا……

  10. چرا کامنتهای همه رو چاپ نمیکنی صدای آمریکای میبد!؟
    شما که قبلا مدعی بودی هر کامنتی رو چاپ میکنی، پس چی شد؟
    نکنه شما هم مثل اربابتون دارید میلرزید 🙂 ؟

  11. خير ژنرال مثل شما مفت خور نيستيم كه از هرجايي پول يامفت برام برسه . ما بايد براي گذران زندگي كار كنيم. البته مثل برخي از رسانه ها هم نيستيم كه مثل آب خوردن به حسابشان پول واريز مي شود. در نتيجه در هر وقتي نمي توانيم سايت را بروز رساني كنيم.

  12. سلام
    اینکه نماینده عزیز میبد با تمام قوا حامی دولته و غیر از ابروی خودش مغازه برادر زن داداشش و ستاد سابق خودش رو وسط گذاشته و از طرفی در کار نمایندگی بعد یک سال هیچ کاری نکرده تا بتونه در نطق نماز جمعه اش ابراز کنه و حرف از میش و ببر می زنه بنظرم می رسه منتظره روحانی دوباره رای بیاره تا وزیری چیزی بشه!
    اینو حالا گفتم ….

ارسال نظر