تاریخ : 19 می 2017 - 8:08 - شناسه خبر : 22040 اسلایدشو، لحظه به لحظه با انتخابات

حسین فلاح فرماندار میبد در ساعات اولیه انتخابات:

مشارکت حداکثری مردم میبد نشان دهنده شعور سیاسی آنان است/حضور حداکثری با عنوان یکی از محورها اساسی در انتخابات است

در شهرستان میبد ۸۲ شعبه اخذ رای وظیفه جمع آوری آرا را از همشهریان برعهده دارند که این مهم تقریبا توسط ۲۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی، ناظرین و … صورت می گیرد.

حسین فلاح فرماندار میبد و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد در گفتگوی اختصاصی با صدای میبد گفت: انتخابات بسیار مهمی پیش رو داریم که به نوعی سرنوشت کشور، نظام و شهر ها را مشخص می کند.

وی خاطرنشان ساخت: در انتخابات در وهله اول حضور حداکثری با عنوان یکی از محورها مطرح است که باید به آن توجه شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد یکی دیگر از رسالت ها را برگزاری انتخابات سالم به نحو مطلوب برشمرد و افزود: این امر تاکنون محقق شده است. دقایق اولیه رای گیری است. دوستان ناظر شوراها و ریاست جمهوری، عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار بر همه امور نظارت داشته و  تمامی کارها در چارچوب قانون انجام شده است.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم میبد نشان دهنده شعور سیاسی مردم شهرستان می باشد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات میبد با اشاره به اینکه در شهر میبد و اردکان انتخابات شورای شهر به صورت مکانیزه برگزار می شود اظهار داشت: رأی دهندگان در شهرستان میبد حتماً کد نامزدها را به همراه خود داشته باشند تا روند رای گیری بسیار روان و سریع صورت گیرد.

حسین فلاح توصیه کرد: همشهریان عزیز به هیچ وجه حضور در انتخابات را به ساعات پایانی رأی گیری موکول نکنند و در ساعات اولیه صبح که بشاش هستند در انتخابات حضور داشته باشند.

فرماندار میبد در مورد اعلام نتایج انتخابات شوراها که به صورت مکانیزه برگزار می شود اظهار امیدواری کرد که کمتر از ۳ ساعت پس از پایان انتخابات بتوانیم نتایج را به سمع و نظر مردم برسانیم.

لازم به ذکر است در شهرستان میبد ۸۲ شعبه اخذ رای وظیفه جمع آوری آرا را از همشهریان برعهده دارند که این مهم تقریبا توسط ۲۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی، ناظرین و … صورت می گیرد.

ارسال نظر