تاریخ : 19 می 2017 - 11:30 - شناسه خبر : 22096 لحظه به لحظه با انتخابات

دهقانی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

مردم همیشه در برهه های حساس تاریخی نقش آفرینی می کنند

یکی از مولفه های قدرت برای کشور مشارکت است. مشارکت باعث بالا رفتن امنیت ملی کشور، اعتبار بین المللی و جایگاه بین اللملی کشور می شود.

به گزارش صدای میبد: دکتر کمال دهقانی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری میبد در جمع اصحاب رسانه خطاب به مردم گفت: مردم ایران اسلامی بسیار هوشیار هستند. آنها همیشه در برهه های حساس تاریخی نقش آفرینی می کنند.

وی حضور و مشارکت مردم را خاص مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: بارها در سخنرانی معظم له به اولین نکته ای که اشاره کرده اند مشارکت مردم در پای صندوق های رای است.

دکتر دهقانی برنده اصلی انتخابات را مردم دانست و افزود: بالاخره یکی از کاندیداها رأی می آورد و رئیس جمهور می شود مهمترین نکته در انتخابات مشارکت بالای مردم است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی مشارکت را یکی از مولفه های قدرت برای کشور برشمرد و تاکید کرد: مشارکت باعث بالا رفتن امنیت ملی کشور، اعتبار بین المللی و جایگاه بین اللملی کشور می شود.

وی با بیان اینکه مردم شریف میبد هرچه زودتر پای صندوق ها رای بیایند و مشارکت خود را به آخر وقت موکول نکنند خاطرنشان ساخت: آنچه می توان امروز برآورد کرد مشارکت خیلی خوب مردم در پای صندوق های رای خواهد بود که ساعت رای گیری احتمالا تا آخر شب پی در پی تمدید می شود.

ارسال نظر